سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:21 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله طرح اعزام نیروهای واکنش سریع به مناطق بحران زده کشور با word دارای 0 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله طرح اعزام نیروهای واکنش سریع به مناطق بحران زده کشور با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طرح اعزام نیروهای واکنش سریع به مناطق بحران زده کشور با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله طرح اعزام نیروهای واکنش سریع به مناطق بحران زده کشور با word :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: دومین همایش علمی تحقیقی مدیریت امداد و نجات

تعداد صفحات: 0

چکیده:

هنگامی که یک حاثه غیر مترقبه فراگیر جمعیت زیادی را درگیر نماید، مراکزی چون هلال احمر، اورژانسهای کشوری و..و که وظیفه آنها امدادرسانی می باشد، به تنهایی ازعهده اداره حادثه بر نمی آید بنابراین بایستی کلیه سازمانها آمادگی و قابلیت های لازم جهت پیشگیری از بروز حادثه ومقابله با آن جهت به حداقل رساندن خسارت و همکاری با نیوهای امدادگر را داشته باشند. بیمارستانها جزء مراکزی هستند که هم باید آمادگی لازم برای رویس دهی به آسیب دیدگاه در واحدهای خود را داشته باشند و هم دارای پروتکل هایی برای اعزام تیمهایی به مناطق بحران زده باشند.
آمادگی این تیمها بایستی طوری باشد که در عرض کمتر از 24 ساعت آماده اعزام شوند، تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی لازم برای حداقل مصرف 3 روز در بسته بندیهای مناسب حمل، در دسترس داشته باشند تا در کوتاهترین زمان آماده حمل شوند.
اعضای این تیم ها بایستی حتی المکان از افراد داوطلب باشند از تخصصهای چون جراح عمومی، جراح اعصاب ، پزشک عمومی ، پرستار بهیار ، تکنسینن های اتاق عمل و بیهوشی و پاراکلینیک باشند و آموزشهای لازم را در ارتباط به امدادرسانی در مناطق بحران زده دیده باشند وحداقل 2 بار در سال مانورهای لازم را داشته باشند.
این تیمها بایستی با کلیه ملزومات لازم اعزام شوند تا سربارسازمانهای امدادگر نباشد. تجهیزاتی چون جادر، کیسه خواب، آب شرب، غذای کنسروی و تجهیزات اولیه را به همراه داشته باشند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ