سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتنی زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:22 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تجربی حذف گاز کربن دی اکسید محلول در آب با استفاده از جریانضربانی و غشا الیاف توخالی با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تجربی حذف گاز کربن دی اکسید محلول در آب با استفاده از جریانضربانی و غشا الیاف توخالی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تجربی حذف گاز کربن دی اکسید محلول در آب با استفاده از جریانضربانی و غشا الیاف توخالی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تجربی حذف گاز کربن دی اکسید محلول در آب با استفاده از جریانضربانی و غشا الیاف توخالی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مهندسی و پایه
تعداد صفحات: 5
چکیده:
در سال های اخیر تحقیقات گسترده های برای بازیابی و حذف کرن دی اکسید از جریان های آبی با استفاده از روش های مختلف صورت گرفته است. تحقیقات بر روی حذف کربن دی اکسید از طریق غشاهای الیاف توخالی بسیار نادر و کمیاب هستند. در نتیجه جذب و بازیابی این ترکیب توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. غشا الیاف توخالی از جنس پلی سولفان یک ایده ی جدید در علم جداسازی و انتقال جرم است. در این مقاله به بررسی تجربی تاثیر الیاف توخالی از جنس پلی سولفان در میزان بازیابی و جذب کربن دی اکسید محلول در آب پرداخته ایم . به طور کلی استفاده از این نوع غشا به عنوان تکنیک نوین در افزایش راندمان انتقال جرم در تجهیزات جداسازی مطرح شده است. دی اکسید محلول در آب دسات پیدا کردیم. جریان آب اشباع از گاز کربن دی اکسید به صورت پایا وارد فیلتر غشایی می شود. در این غشاء تبادل گر، گاز مایع بدون پراکندگی از طریق یک غشا متخلخل با هم تماس برقرار می کنند. در نتیجه سیالات از طرف های مقابل وارد غشا می شوند و در این جا فرآیندهای غشایی شروع به فعالیت می کنند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ