سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 4:52 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی اثر تاریخ کاشت بر عملکرد دانه، اجزا عملکرد و برخی خصوصیات زراعی ژنوتیپ های کلزا در منطقه مغان با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی اثر تاریخ کاشت بر عملکرد دانه، اجزا عملکرد و برخی خصوصیات زراعی ژنوتیپ های کلزا در منطقه مغان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثر تاریخ کاشت بر عملکرد دانه، اجزا عملکرد و برخی خصوصیات زراعی ژنوتیپ های کلزا در منطقه مغان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی اثر تاریخ کاشت بر عملکرد دانه، اجزا عملکرد و برخی خصوصیات زراعی ژنوتیپ های کلزا در منطقه مغان با word :

دانلود مقاله بررسی اثر تاریخ کاشت بر عملکرد دانه، اجزا عملکرد و برخی خصوصیات زراعی ژنوتیپ های کلزا در منطقه مغان با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1388 در مجله به زراعی نهال و بذر (نهال و بذر) از صفحه 303 تا 316 منتشر شده است.
نام: بررسی اثر تاریخ کاشت بر عملکرد دانه، اجزا عملکرد و برخی خصوصیات زراعی ژنوتیپ های کلزا در منطقه مغان
این مقاله دارای 14 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کلزا
مقاله تاریخ کاشت
مقاله صفات رویشی
مقاله عملکرد دانه و اجزا عملکرد دانه

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: رزمی نسرین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این بررسی به منظور تعیین اثر تاریخ کاشت بر خصوصیات رویشی، عملکرد و اجزا عملکرد ژنوتیپ های برتر کلزا، در دو سال زراعی 85-1384 و 86-1385 به صورت کرت های خرد شده در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی در سه تکرار در مزرعه تحقیقاتی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان) اجرا شد. چهار تاریخ کاشت اول، 15، 30 مهر و 15 آبان در کرت های اصلی و پنج ژنوتیپ برتر کلزا با شامل Hyola401، Y3000، RGS003، Sarigol و Zrafam درکرت های فرعی قرار گرفتند. تجزیه واریانس مرکب داده های دو سال نشان دادکه اثر تاریخ کاشت بر صفات رویشی، عملکرد دانه و اجزا عملکرد ژنوتیپ های کلزا معنی دار بود. بیشترین عملکرد دانه در تاریخ کاشت سوم (2984 کیلوگرم در هکتار) تولید شد. در بین ارقام نیز از نظر خصوصیات زراعی و عملکرد دانه تفاوت آماری معنی دار وجود داشت. ژنوتیپ Y3000 کمترین و رقمZrafam بیشترین تعداد روز از سبز شدن تا شروع گلدهی و طول دوره رشد را داشتند. رقم Zrafam بیشترین تعداد خورجین در بوته و هیبرید Hyola401 بیشترین تعداد دانه در خورجین را به خود اختصاص دادند. در این تحقیق بیشترین مقدار عملکرد دانه مربوط به هیبرید Hyola401 بود. اثر متقابل تاریخ کاشت × رقم بر عملکرد دانه در سطح احتمال 5 درصد معنی دار بود. تاریخ کاشت سوم (30 مهر) و هیبرید Hyola401 با 3820 کیلوگرم در هکتار بیشترین میزان عملکرد دانه را تولید کرد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ