سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دانشمندان همنشین باش تا دانشت، افزون و ادبت، نیکو و جانت، پاک گردد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 5:28 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بازسازی هوشمند بلوک‌های تخریب‌شده در MotionدرJPEG با تلفیق روش‌های ترمیم در حوزه‌های زمان و فرکانس با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بازسازی هوشمند بلوک‌های تخریب‌شده در MotionدرJPEG با تلفیق روش‌های ترمیم در حوزه‌های زمان و فرکانس با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بازسازی هوشمند بلوک‌های تخریب‌شده در MotionدرJPEG با تلفیق روش‌های ترمیم در حوزه‌های زمان و فرکانس با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بازسازی هوشمند بلوک‌های تخریب‌شده در MotionدرJPEG با تلفیق روش‌های ترمیم در حوزه‌های زمان و فرکانس با word :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: پنجمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر

تعداد صفحات: 7

چکیده:

یک فرمت ویدئویی متداول برای فشرده سازی تصاویر متحرک Motion-JPEG می باشد که در کاربردهایی که نیاز به کیفیت عالی ویدئویی دارند نظیر موبایل و دوربینهای دیجیتالی استفاده میگردد . در این فرمت هر فریم از یک فایل ویدئویی بطور جداگانه تحت استاندارد فشرده سازی JPEG قرار میگیرد که این استاندارد چهارچوبی برای فشرده سازی و افشرده سازی تصاویر با کیفیت بالا می باشد . در این مقاله ، روشی هوشمند برای ترمیم ناشی از خرابی کانال ، با تلفیق روش های ترمیم زمانی و فرکانسی ارائه می شود . برای این منظور ابتدا یک فایل ویدئویی توسط این فرمت فشرده می شود . سپس در یک کانال مخابراتی همراه با نویزارسال می شود و سرانجام در مقصد و افشرده می گردد . در هنگام انتقال از کانال نویزی ، مقداری اطلاعات از بین می رود و در نتیجه کیفیت فریمهای بازسازی شده پایین می آید . در این مقاله با فرض محل بلوکهای نویزی مشخص است جهت بازسازی بلوکهای از دست رفته ، روشهای مختلف ترمیم در حوزه های مکان ؛ فرکانس و زمان شبیه سازی می شود و روش هوشمند پیشنهادی ارائه می گردد و سپس کیفیت فایلهای ویدئویی بازسازی شده توسط روشهای فوق مقایسه میگردد . نتایج شبیه سازی و سنجش کیفیت فریمهای مختلف فشرده شده نشان می دهد که در کلیه فایلهای ویدئویی ، استفاده از روش هوشمند پیشنهادی نتایج بهتری را جهت بازسازی فریمها به دنبال خواهد داشت .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ