سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى را با دادن صدقه فرود آرید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:17 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اثر پودر سماق و پروبیوتیک پروتکسین بر بافت روده و فراسنجه های بیوشیمیایی خون در جوجه های گوشتی با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اثر پودر سماق و پروبیوتیک پروتکسین بر بافت روده و فراسنجه های بیوشیمیایی خون در جوجه های گوشتی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اثر پودر سماق و پروبیوتیک پروتکسین بر بافت روده و فراسنجه های بیوشیمیایی خون در جوجه های گوشتی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اثر پودر سماق و پروبیوتیک پروتکسین بر بافت روده و فراسنجه های بیوشیمیایی خون در جوجه های گوشتی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی گیاهان دارویی، طب سنتی و کشاورزی ارگانیک
تعداد صفحات: 11
چکیده:
این آزمایش، به منظور استفاده از سطوح مختلف پودر سماق و پروبیوتیک پروتکسین بر بافت روده و برخی از فراسنجه های بیوشیمیایی سرم خون به مدت 42 روز انجام گرفت. در این آزمایش، از 240 قطعه جوجه گوشتی سویه ی راس -308 در قالب فاکتوریل 2*4 بر پایه طرح کاملاً تصادفی با 8 تیمار و 3 تکرار و هر تکرار 10 قطعه جوجه استفاده شد. جیره های آزمایش، شامل: 1)شاهد؛ بدون پودر سماق و پروتکسین، 2)شاهد + 5% درصد پودر سماق، 3) شاهد + 1% درصد پودر سماق، 4)شاهد + 1/5% درصد پودر سماق، 5)شاهد +12% درصد پروتکسین، 6) شاهد + 5% پودر سماق و 12% درصد پروتکسین، 7)شاهد + 1% درصد پودر سماق و 12% درصد پروتکسین، 8) شاهد +1/5% درصد پودر سماق و 12% درصد پروتکسین، در کل دوره پرورش بود. نتایج حاصل از اندازه گیری فراسنجه های بیوشیمیایی سرم خون، نشان د اد که سطوح مختلف پودر سماق و پروبیوتیک پروتکسین، بر غلظت پروتئین کل، کلسیم، تری گلیسیرید، فسفر و HDL اثرات معنی داری دارد (P<5%)، ولی بر آلبومین، گلوبولین و گلوکز بی تأثیر است. داده های مربوط به مورفولوژی بافت روده نشان داد که عمق کریپت و عرض پرز، تحت تأثیر پودر سماق و پروبیوتیک بروتکسین قرار می گیرند، ولی ارتفاع پرزف لایه های ماهیچه ایی تلیوم و تعداد سلول های جامی شکل، تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ