سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشمها پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:18 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مهار بیان ژن TPD52 در سلول های رده سرطان سینه MCFدر7 به وسیله microRNA سنتتیک به منظور بررسی اثرات آن بر مرگ سلول ها با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مهار بیان ژن TPD52 در سلول های رده سرطان سینه MCFدر7 به وسیله microRNA سنتتیک به منظور بررسی اثرات آن بر مرگ سلول ها با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مهار بیان ژن TPD52 در سلول های رده سرطان سینه MCFدر7 به وسیله microRNA سنتتیک به منظور بررسی اثرات آن بر مرگ سلول ها با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مهار بیان ژن TPD52 در سلول های رده سرطان سینه MCFدر7 به وسیله microRNA سنتتیک به منظور بررسی اثرات آن بر مرگ سلول ها با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: هفتمین همایش بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران

تعداد صفحات: 6

چکیده:

سرطان سینه یکی از شایع ترین سرطان های منجر به مرگ در زنان است. یکی از ژن هایی که در بیشتر سرطان های سینه افزایش بیان نشان می دهد، ژن TPD52 است. افزایش بیان این ژن، موجب افزایش سایز تومور و متاستاز سلول هامی شود. بنابراین، شاید با کاهش بیان آن، بتوان به درمان این سرطان ها کمک کرد.هدف: مهار بیان ژنTPD52 به وسیله سازه بیان کننده microRNA در رده سلولی سرطان سینه ،(MCF-7) برای مشاهده اثر آن بر مرگ سلول ها.روش: پس از طراحی و سنتز قطعه سازندهmicroRNA با وارد کردن آن به وکتور، سازه مورد نظر آماده شد و به باکتری های E.coli top10 منتقل شد. پلاسمید مورد نظر پس از تخلیص و تعیین توالی با کمک لیپوفکتامین به سلول های رده MCF-7 وارد شد. سپس در زمان های مختلف میزان بیان ژن و میزان مرگ و میر سلول ها مورد بررسی قرار گرفت نتایج: با مقایسه میزان بیان TPD52 در گروه هدف (سلول های تیمار شده با سازه بیان کننده (microRNA و سلول های گروه های کنترل به وسیله ،Real-time PCR تا 80% کاهش بیان نسبی در سلول های تیمار شده با سازه بیان کننده microRNA مشاهده شد. نتایج تست MTTانجام شده نیز تا 20% کاهش در سلول های زنده گروه هدف را نشان داد. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که مهار ژنTPD52 توسط microRNAطراحی شده و کاهش بیان این ژن، موجب افزایش مرگ سلول ها شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ