سزاوارترین کس به دوستی، آن است که سودش برای تو و زیانش برای دیگری باشد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:19 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی کارایی فرایند حذف زیستی آلودگیهای نفتی در منابع آب زیرزمینی با توجه به شرایط محیطی در محل آلودگی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی کارایی فرایند حذف زیستی آلودگیهای نفتی در منابع آب زیرزمینی با توجه به شرایط محیطی در محل آلودگی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی کارایی فرایند حذف زیستی آلودگیهای نفتی در منابع آب زیرزمینی با توجه به شرایط محیطی در محل آلودگی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی کارایی فرایند حذف زیستی آلودگیهای نفتی در منابع آب زیرزمینی با توجه به شرایط محیطی در محل آلودگی با word :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: دومین کنفرانس مدیریت منابع آب

تعداد صفحات: 8

چکیده:

آلودگیهای نفتی یکی از معضلات شاخص زیست محیطی می باشندکه پیچیده ترین نوع آلودگیهای آبو خاک را ایجاد مینماید . فرایندهای گوناگونی برای کاهش غلظت این آلودگیها در آبخوانهـا وجـود دارد . در این راستا آ نچه که شایان توجه است، اثبات وجود میکروارگانیزمهایی می باشد که از این آلاینده هـا بـه عنـوان منبع اصلی انرژی خود استفاده نموده و آنها را به مواد قابل حل تبدیل مینمایند کـه ایـن فراینـد تحـت عنـوان(Bioremediation) شناخته شده است . در این روش امکان حذف یک یا چند آلا ینده محیطی در بستر آلودگیبا هزینه ای بسیار کمتر از روشهای تصفیه فیزیکی و شیمیایی وجود داشته و محصول باقیمانده از ایـن فراینـد بـر اکوسیستم سایت آلوده اثر مخربی نخواهد داشت . در این مقاله پارامترهای مـوثر در بکـارگیری روش مـذکور و شرایط مناسب برای کارایی فرایند ، مورد بحث قرار می گیرد که نهایتاً تکنولوژی استفاده از این روش در قالـب دستورالعمل اولیه ای معرفی می گردد .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ