سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دانشمندی، بیمناک است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:19 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ساخت طلای مایع با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ساخت طلای مایع با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ساخت طلای مایع با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ساخت طلای مایع با word :

سال انتشار: 1374

محل انتشار: دومین کنگره سرامیک ایران

تعداد صفحات: 5

چکیده:

طلای مایع در واقع متالواورگانیکهای طلا باشد که به همراه مواد معدنی دیگر به عنوان پوششهای سرامیکی و چینی و رساناهای الکتریکی کاربرد دارند و فرایند ساخت آن سه مرحله ای است که عبارتند از:
الف: آماده سازی کلرور طلا از انحلال طلای فلزی خالص در تیزاب سلطانی(13) [اسید نیتریک و اسید کلرید ریک] و اضافه نمودن 0/15 درصد قلع، فلزی به دست می آید که از کلرور طلای حاصل و سولفور بالزام در تهیه رزینات طلای (12-10) درصد اضافه می شود.
ب: تهیه رزیناتها: معمولا از A پینن استفاده می نماییم که در تربانتین معمولی وجود دارد که با تقطیر در (170-160) درجه سانتیگراد به دست می آید و به همراه (12-10) درصد گوگرد تولید مایع قرمز خونی (سولفور بالزام) را می کند. رزینات بیسموت از انحلال نیترات بیسموت بازی در نیتروبنزن و اضافه کردن کلوفان به دست می آید که شامل (6-5) درصد Bi2O3 می باشد. رزینات کروم از انحلال کلرور کروم انیدر در کلوفان و اضافه کردن تربانتین معمولی تولید رسوبی می نماید که در ساخت طلای مایع به کار می رود. رزینات رودیوم از انحلال کلرور رودیوم در الکل اتیلیک و اضافه نمودن سولفور بالزام و در نهایت تبخیر الکل موجود تولید رسوبی می نماید که پس از شستشو و انحلال آن در نیتروبنزن به عنوان رزینات رودیوم مصرف می گردد.
ج: مواد آماده شده در مراحل (1) و (2) با همدیگر مخلوط می شوند و به عنوان سولفور رزینات طلا مورد استفاده قرار می گیرند که این ماده در اثر حرارت تجزیه گشته و به طلای فلزی تبدیل می گردد. طلای مایع ساخته شده در پژوهشگاه مواد و انرژی دارای (12-10) درصد طلای خالص بوده که به شکل رزینات در فاز روغنی می باشد. چسبندگی، رنگ، شفافیت و یکنواختی مایع تهیه شده در مقایسه به مشابه های خارجی آن از کیفیت خوبی برخوردار است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ