سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالیانى که پسر آدم در آن نزد خدا از پیروى هوا معذور است ، شصت سال است . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:20 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی پاسخ های مبتنی بر ریسک های پروژه های عمرانی در شرایط فازی با word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی پاسخ های مبتنی بر ریسک های پروژه های عمرانی در شرایط فازی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی پاسخ های مبتنی بر ریسک های پروژه های عمرانی در شرایط فازی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزیابی پاسخ های مبتنی بر ریسک های پروژه های عمرانی در شرایط فازی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنگره ملی مهندسی ساخت و ارزیابی پروژه های عمرانی
تعداد صفحات: 20
چکیده:
ریسک در پروژه ها یک وضعیت یا رویداد غیر قطعی، اجتناب ناپذیر و مربوط به آینده است، که اگراتفاق بیفتد حداقل بر یکی از اهداف پروژه تاثیر می گذارد. اهداف می توانند محدوده، زمان، هزینه و کیفیتباشند. بر این اساس می توان گفت مدیریت ریسک یک فاکتور کلیدی در موفقیت پروژه است. در منابع و کتابهای مختلف چندین مدل برای مدیریت ریسک پروژه تعریف شده است. در ویرایش چهارم سال 8002استاندارد PMBOK مدیریت ریسک پروژه شامل فرآیند های برنامه ریزی، شناسایی ریسک ها، تحلیل کیفی، تحلیل کمی، برنامه ریزی پاسخ های ریسک، نظارت و کنترل ریسک است. برنامه ریزی پاسخ های ریسک،فرآیند تعیین گزینه ها و اقدامات مختلف جهت افزایش یا بهره برداری از فرصت ها و کاهش یا حذف تهدید های مربوط به اهداف پروژه است. این فرآیند پس از فرآیند تحلیل کیفی و تحلیل کمی ریسک انجام می شود .(PMBOK,2008 ) بسیاری از سازمانها جهت رسیدن به نتایج قابل قبول سعی می کنند تا شناسایی و ارزیابی ریسک های مناسب را مدیریت کنند اما مشکل اغلب از مرحله بعد، یعنی چگونگی برنامه ریزی برایپاسخگویی به ریسک ها شروع می شود. این شاید مهمترین مرحله از فرآیند مدیریت ریسک باشد، زیرا پاسخ های اثر بخش مستقیما موفقیت پروژه را تحت تاثیر قرار می دهند. (Hillson,1999 ) به طور کلی، اگر چه توافق کلی براین است که توسعه برنامه های پاسخگویی به ریسک یک اصل مهم در مدیریت ریسک پروژه است، اما راه حل های کمی در این زمینه پیشنهاد شده است و فرآیندهای مورد پذیرش ، مدل ها یا ابزارهای انتخاب به صرفه یا کارآمد درمورد پاسخگویی به ریسک ها وجود ندارد. (Wang & Hsu,2008 ) در پروژه های عمرانی وقوع ریسک های پروژه ای بر عملکرد زمان هزینه و کیفیت پروژه تاثیر گذارند برخی از این از این ریسک ها ماهیتا به سازمان های عامل پروژه مرتبط بوده و تنها آنها مسئولیت مدیریت آنهارا برعهده دارند در حالی که سایر موارد به شکل نزدیکی وابسته به محیط اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژیکی و سیاسی هستند که شرکتها در آن فعالیت می کنند. به نظر می رسد که پروژه های عمرانی از موارد ساده گرفته تا موارد پیچیده تر مثل ساخت نیروگاه های هسته ای، فعالیت های حفظ محیط زیست، ساخت زیر ساخت های حمل و نقلی و سکوهای نفت و گاز با تغییرات بسیاری در مقادیر برنامه ریزی شده به علت وقوع برخی ریسکها روبرو هستند. برخی از محققین براین باورند که اعتبار پروژه های عمرانی به دلیل عدول از زمان و هزینه مقرر به شدت خدشه دار شده است. (Raftery,1994 ) . بنابراین ضرورت توجه به شناسایی و ارزیابی پاسخ های مرتبط با ریسکهای پروژه جهت انتخاب پاسخ های مناسب جهت کاهش انحرافات نامساعد از هزینه،زمان و کیفیت پروژه های عمرانی ضروری است. بنابراین در این تحقیق سعی بر آن است که یک مدل چند معیاره فازی جهت ارزیابی ریسک ها و پاسخ های مربوط به آنها طراحی شود

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:20 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق گیاه Caraway با word دارای 31 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق گیاه Caraway با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق گیاه Caraway با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق گیاه Caraway با word :

نام علمی : Carum cavi L.
نام انگلیسی : Caraway
خانواده : Apiaceae
خصوصیات گیاه شناسی :
گیاهی است علفی و دو ساله با ارتفاع 5/1 -1 متر با برگهای دانه دار و گل آذین چتر مرکب که در سال دوم تشکیل می شود، گلهای آن به رنگ سفید یا صورتی با گل آذین چتر می باشند .
اقلیم مورد نیاز گیاه : نوع خودروی آن اغلب در چمنزارها، چراگاه ها، علفزارها و کنار جاده ها در مناطق مرطوب می روید و احتمالاً بومی شمال اروپاست.
مناطق پیشنهادی جهت کاشت گیاه در کشور : اقلیمهای CS-1,CS-2
نحوه تکثیر:بذر
وزن هزار دانه : 4-3 گرم
مقدار بذر مورد نیاز برای یک هکتار زمین:در صورت کاشت مکانیزه 5/7 -5 کیلو گرم در هکتار و در صورت کاشت دستی 12-10 کیلو گرم در هکتار
فواصل کاشت (برحسب سانتی متر ):ردیفهای 30-20
سیستم کاشت (آبیاری) :فارو
دور آبیاری : تقریباً به آب فراوان (سالانه 650-600 میلی متر ) نیاز دارد.
نیازهای اصلی غذایی : گیاه به کود دامی حدود 20 تن در هکتار ، ازت 120-80 کیلو گرم ، فسفر 120-80 کیلو گرم و پتاس 150 – 120 کیلوگرم در هکتار نیاز دارد.
روش کاشت : بصورت مستقیم
زمان مناسب برای کاشت مستقیم :اوایل تا اواسط پائیز (بر حسب نوع اقلیم)
طول مدت جوانه زنی بذر: 20-15 روز
بافت خاک مناسب برای رشد گیاه :لومی و لومی – شنی با زهکشی مناسب
PH اپتیمم مورد نیاز :4/6
اندام مورد استفاده :میوه ( بذر)رسیده
زمان برداشت :تیر و مرداد سال دوم ، وقتی که 75 درصد بذرها قهوه ای شدند و درهنگام صبح برداشت می شود.
عملیات پس از برداشت :خشک کردن بذور در هوای آزاد یا توسط خشک کن های الکتریکی در دمای 40 درجه سانتی گراد ، تمیز کردن و بسته بندی آنها.
دقت لازم در عملیات برداشت : برداشت دیر هنگام موجب ریزش بذور و افت عملکرد می شود.
مراقبت های ویژه در زمان داشت :مبارزه با علفهای هرز و آفات و بیماریها (سفیدک سطحی و داخلی ) کود اوره در چند نوبت باید داده شود.
عملکرد:1500 -700 کیلولگرم در هکتار بذر ولی در شرایط ایده آل به 3-5/2 در هکتار نیز می رسد .
خواص درمانی : زیره سیاه دارای اثرات ضد نفخ ، ضداسپاسم ، ضدمیکروب و قابض بوده در درمان اختلالات گوارشی بویژه در قولنج نفخی کودکان و همچنین التهابات دستگاه تنفسی کاربرد دارد . مصرف عمده آن به عنوان عطر و طعم دهنده در صنایع غذایی می باشد .
مشخصات گیاه
تاکنون ، بیش از 20 گونه از جنس کاروم مورد شناسایی قرار گرفته است که عملکرد بعضی از آنها کم و برخی دیگر بسیار زیاد است . گونه های مختلف زیره ی سیاه گیاهانیهستند یکساله ، دو ساله و یا چند ساله که عملکرد گیاهان دوساله بیش از گیاهان یک ساله است و به صورت گسترده ای در جهان کشت می شود .
گیاهان دو ساله دارای ریشه ای مخروطی به ضخامت یک بند انگشت هستند که به طور مستقیم در زمین فرو می رود . این ریشه کم و بیش گوشتی و سطح خارجی آن به رنگ قهوه ای تیره بوده و قسمت داخلی آن سفید است . گیاه در سال دوم رویش به ساقه می رود . ساقه به طور مستقیم رشد می کند . ارتفاع آن 1 تا 5/1 متر است و از بخش تحتانی آن شاخه های متعدّدی خارج می شود . در سال اول رویش ، برگهای طوقه ای که دمبرگ بلندی به طول 20 سانتی متر دارند ، به وجود می آیند . برگهای انتهای ساقه فاقد دمبرگند و مستقیماً به ساقه متصل می باشند .
برگها دارای بریدگیهای عمیق هستند . برگهای پایین ساقه با برگهای بالایی تا حدودی تفاوت دارند . به طوری که برگهای پایینی ( قسمت تحتانی ) از بریدگی بیشتری نسبت به برگهای بالایی برخوردار بوده و رشته مانند به نظر می رسند .
ارتفاع گیاهان یک ساله متفاوت و بین 50 تا 70 سانتی متر است . برگهای گیاهان یک ساله نسبت به برگهای گیاهان دو ساله ، روشن تر و به رنگ سبز روشن هستند .
هر دو نوع گیاه ( اعم از یک ساله و دو ساله ) دارای گلهای سفید یا صورتی هستند که روی چترهای مرکب از 5 تا 10 شعاع قرار گرفته اند . گلها یک پایه ( دارای اندامهای نر و ماده ) هستند . میوه بیضوی ، فندقه ( شیزوکارپ ) و رنگ آن قهوه ای روشن است . در طول میوه ، خطوط باریکی که تعداد آنها اغلب پنج عدد می باشد ، دیده می شود . میوه ی زیره ی سیاه بوی مطبوعی دارد که ناشی از وجود اسانس در آنهاست . اسانس پس از ساخته شدن در حفره های مخصوص ( از نوع شیزوژن ) ذخیره می شود .
بذرهای گیاهان دوساله 3 تا 7 % اسانس است ، در حالی که دربذرهای گیاهان یک ساله ، مقدار آن به 2 تا 3% می رسد . پس از استخراج اسانس ، کنجاله حاوی 20% پروتئین و 14 تا 22% چربی است که غذایی مناسب برای طیور می باشد .
اسانس این گیاه از ترکیبات مختلف ترپنی و ترپنوئیدی تشکیل شده است . عمده ترین آنها (( کارون )) (50 تا70% ) و (( دی هیدروکارئول)) نام برد.
اندامهای دیگر این گیاه مانند ریشه ، ساقه ، برگها ، گلها و چترها نیز محتوی اسانس می باشند . ولی قسمت عمده ی اسانس در میوه ها ( بذرها) ساخته و ذخیره می گردد که این اسانس از بهترین کیفیت نیز برخوردار است .
اسانس از بدو تشکیل میوه بتدریج ساخته می شود و مقدار آن در این مرحله ( در آغاز تشکیل میوه) کم است . میوه ها در مرحله ای که هنوز کاملاً نرسیده و به رنگ سبز ( در مرحله ی شیری) هستند ، دارای حداکثر مقدار اسانس می باشند ( در این مرحله مقدار ((کارون)) برخوردار است )
بذرها به مدت 2 تا 3 سال قوه ی رویشی مناسبی دارند و در شرایط اقلیمی مناسب پس از 18 تا 25 روز سبز می شوند . رشد اولیه ی گیاه بسیار کند و آهسته است ، به طوری که 11 تا 14 روز پس از سبز شدن بذر ، برگهای اصلی به وجود می آیند . این برگها به رویش خود ادامه می دهند و در فصل پاییز به اندازه ی نهایی خود می رسند . تعداد این برگها ، بین 7 تا 18 عدد است .
در سال دوم ، رشد گیاهان از اوایل بهار ( اوایل فروردین ) آغاز می شود . در این سال ، گیاهان رشد سریعی دارند ، به طوری که گلها پس از 30 تا 37 روز( اواخر فروردین – اوایل اردیبهشت ) ظاهر می شوند . چنانچه گیاهان در سال اول رشد و نمّو مناسب و طبیعی نداشته باشند ( به علت خشکی ، وجود سایه و فقدان مواد و عناصر غذایی مناسب در خاک ) ، در سال بعد ، از قطر منطقه ی یقه ی گیاه به مقدار 5/0 سانتی متر کاسته می شود و رویش آن در سال سوم نیز انجام می گیرد و گیاهان در این سال به میوه می نشنند . در این صورت ، عملکرد در سال دوم و همچنین سوم ، بسیار کم خواهد بود .
گیاهان دو ساله در اردیبهشت ماه سال دوم به گل می نشینند و 25 تا 30 روز را در مرحله ی گلدهی می گذرانند . 40 تا 50 روز پس از تشکیل گلها ، میوه ها ظاهر می شوند . میوه ها به طور غیر یکنواخت می رسند و پس از رسیدن ، با کوچکترین ضربه ای به اطراف پراکنده می گردند . دوره ی رشد گیاهان دو ساله ( از بدو کاشت تا رسیدن و کامل شدن میوه ها ) متفاوت است و به شرایطی اقلیمی محل رویش گیاه بستگی دارد . این دوره برای گیاهان یک ساله 140 تا 160 روز می باشد . تحقیقات انجام شده در ایران ، نشان می دهد که گیاهان یک ساله پس از کاشت به سرعت رشد می کنند . گیاهان در اواخر اردیبهشت به ساقه می روند . اولین گلها اواسط خرداد ظاهر می شوند و گلدهی 20 تا 25 روز ادامه می یابد . میوه ها از اوایل مرداد بتدریج می رسند .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:20 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی علل بروز ترک در سدهای خاکی مطالعه موردی علل بروز ترکهای طولی در تاج سد درودزن شیراز با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی علل بروز ترک در سدهای خاکی مطالعه موردی علل بروز ترکهای طولی در تاج سد درودزن شیراز با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی علل بروز ترک در سدهای خاکی مطالعه موردی علل بروز ترکهای طولی در تاج سد درودزن شیراز با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی علل بروز ترک در سدهای خاکی مطالعه موردی علل بروز ترکهای طولی در تاج سد درودزن شیراز با word :

سال انتشار: 1382

محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران

تعداد صفحات: 8

چکیده:

سد درودزن در 85 کیلومتری شما ل غربی شیراز قرار دارد . این سد از نوع خاکی همگن با پوشش سنگریزه است .ارتفاع این سد 57 متر و روی رودخانه کر در حوزه آبریز دریاچه بختگان واقع شده است . طی سالهای اخیر ترکهای طولی در تاج سد و در ناحیه تکیه گاه سمت چپ پدیدار شده است . در این مقاله رفتارنگاری سد در طول سالهای استفاده موردتحقیق و بررسی دقیق قرارگرفته است . مطالعات نشان می دهد که زه کنترل نشده ای که در زیر تکیه گاه سمت چپ بوجود آمده است می تواند یکی از دلایل بروز ترکهای طولی در تاج سد باشد . آزمایشات و ممشاهدات عینی دلالت بر این دارد که زمان وقو ع ترکها بایستی بعد از تزریق تکمیلی انجام شده در تکیه گاه مربوطه باشد. نتایج تحقیق نشان می دهدکه عملیات تزریق در زمان و مکان نامناسب موجب انحراف جریان آب از تکیه گاه به سمت بدنه سد گردیده و تجمع آب درناحیه مزبور منجر به شروع ناپایداری و بروز ترکها در تاج سد گردیده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:20 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله پرداخت موبایلی و چالشهای آن در تجارت موبایلی با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله پرداخت موبایلی و چالشهای آن در تجارت موبایلی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله پرداخت موبایلی و چالشهای آن در تجارت موبایلی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله پرداخت موبایلی و چالشهای آن در تجارت موبایلی با word :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: 11

چکیده:

نفوذ رو به رشد تجارت الکترونیکی و استفاده گسترده از وسایل موبایلی، پرداختهای موبایلی را برای مشتریان و تاجران به روش جالبی در پرداخت تبدیل کرده است. از طرفی، نفوذ کنونی وسایل موبایلی در بازار و رشد مورد انتظار تجارت موبایلی، پتانسیل بالایی را برای رشد پرداخت موبایلی در بر دارد به عبارتی پیش بینی می شد که همچنانکه تجارت موبایلی، پر طرفدار تر می شود، پرداختهای موبایلی نیز آینده روشنی داشته باشد، اما آنطور که پیش بینی می شد، موفق نبوده است. این امر به میزانی به دلیل دوره طفولیت بازار و فقدان استاندارهاست . بعلاوه مباحث فنی و کاری، عدم قطعیتی را ایجاد می کند که اپراتورهای شبکه موبایلی و موسسات مالی را با مشکل مدیریتی مواجه کرده است. بنابراین تکامل بازار پرداخت موبایلی، موضوعی است که در ابتدای راه قرار دارد. در این مقاله به بررسی پرداخت موبایلی و چالشهای موجود در مسیر تکامل آن پرداخته شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:20 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله شناسایی خطی شبکه قدرت شامل TCSC به منظور طراحی پایدارساز نوسانات توان با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله شناسایی خطی شبکه قدرت شامل TCSC به منظور طراحی پایدارساز نوسانات توان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شناسایی خطی شبکه قدرت شامل TCSC به منظور طراحی پایدارساز نوسانات توان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله شناسایی خطی شبکه قدرت شامل TCSC به منظور طراحی پایدارساز نوسانات توان با word :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: بیست و یکمین کنفرانس بین المللی برق

تعداد صفحات: 9

چکیده:

از آن جایی کـه شـبکه هـای قـدرت روز بـه روز بـزرگ تـر و پیچیده تر می شوند، نیاز به اعمال روش های مدل سازی با حجم محاسبات کم و دقت بالا برای به دست آوردن مدل های مرتبه پایین این شبکه ها به منظور مطالعات پاید اری ضروری به نظـر می رسد . در این مقاله روش شناسایی خطـی حلقـه بـاز شـبکه قدرت برای طراحی پایدارسـاز نوسـانات تـوان TCSC ارایـه شده است . پارامترهای مدل شبکه قـدرت بـا سـاختار خطـای ، خروجی با استفاده از دو دسته داده تخمـین و ارزیـابی و بـه وسیله روش تخمین خطا بهینه سازی شـده انـد . نتـایج بـرازش مدل های به دست آمده برای سه نقطـه کـار و دو آرایـش یـک شبکه قدرت دو ناحیه ای نشان دهنده دقت بـالای ایـن روش است . با اسـتفاده از مـدل هـا ی مرتبـه پـایین، یـک پایدارسـاز نوسانات توان TCSC برای این شبکه طراحـی و تنظـیم شـده است . شبیه سازی های حوزه زمان بـرا ی تاییـد کـارایی خـوب مدل های شناسایی شده در طراحـی پایدارسـاز TCSC ، انجـام شده اند .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ