سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان ، شناختن به دل است و اقرار به زبان و با اندامها بردن فرمان . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 5:21 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی کارآیی آلوم بازیافتی در حذف رنگ و مواد آلی از فاضلابهای صنایع نساجی در مقایسه با آلوم و کلرور فریک تجاری با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی کارآیی آلوم بازیافتی در حذف رنگ و مواد آلی از فاضلابهای صنایع نساجی در مقایسه با آلوم و کلرور فریک تجاری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی کارآیی آلوم بازیافتی در حذف رنگ و مواد آلی از فاضلابهای صنایع نساجی در مقایسه با آلوم و کلرور فریک تجاری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی کارآیی آلوم بازیافتی در حذف رنگ و مواد آلی از فاضلابهای صنایع نساجی در مقایسه با آلوم و کلرور فریک تجاری با word :

سال انتشار: 1379

محل انتشار: سومین همایش ملی بهداشت محیط

تعداد صفحات: 8

چکیده:

تصفیه شیمیایی فاضلابهای نساجی با استفاده از مواد منعقد کننده به عنوان یکی از موثرترین روشهای حذف رنگ و مواد آلی در این گونه فاضلابها شناخته شده است. در این تحقیق هیدروکسید آلومینیوم موجود در لجن ته نشین در زلال سازهای تصفیه خانه آب با استفاده از اسید سولفوریک مازاد دیگر صنایع مورد بازیابی قرار گرفت. آلوم بازیابی شده در دو شکل محلول و سوسپانسیون همراه با گل برای تصفیه فاضلابهای نساجی استفاده گردید و کارآیی آن با آلوم و کلرور فریک تجاری مورد مقایسه قرار گرفت. نتایج نشان داد که در فاضلابهای نساجی حاوی رنگهای دیسپرس، اسیدی، یونیون، کاتیونیک و مستقیم، سوسپانسیون آلوم بازیافتی و پس از آن مایع آلوم بازیافتی راندمان بالاتری نسبت به منعقد کننده های تجاری در حذف رنگ و مواد آلی دارند. (P>0/05)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ