سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسر آدم ؟ چون دیدى پروردگارت پى در پى نعمت‏هاى خود به تو مى‏رساند و تو او را نافرمانى مى‏کنى از او بترس . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 4:50 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مطالعه عددی جابجایی ترکیبی دو بعدی داخل یک محفظه با چند دریچه ورود و خروج هوا با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مطالعه عددی جابجایی ترکیبی دو بعدی داخل یک محفظه با چند دریچه ورود و خروج هوا با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مطالعه عددی جابجایی ترکیبی دو بعدی داخل یک محفظه با چند دریچه ورود و خروج هوا با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مطالعه عددی جابجایی ترکیبی دو بعدی داخل یک محفظه با چند دریچه ورود و خروج هوا با word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: دوازدهمین کنفرانس دینامیک شاره ها

تعداد صفحات: 8

نویسنده(ها):

قنبرعلی شیخ زاده – استادیار گروه مهندسی مکانیک دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان
هادی بت شکن ارت یجانی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان
نستوه صدوقی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان

چکیده:

جابجایی ترکیبی در یک محفظه مستطیلی که در سرتاسر دیواره پایینی آن یک چشمه حرارتی یکنواخت و در دیواره های جانبی آن یک دهانه ورودی و دو دهانه خروجی قرار دارد، بصورت عددی مورد بررسی قرار گرفته است. جریان هوای سرد از طریق دهانه پائینی وارد محفظه می شود و از طریق دو دهانه بالائی خارج می شود. معادلات حاکم بر جابجائی ترکیبی دائم و آرام به همراه شرایط مرزی با استفاده از روش حجم محدود و الگوریتم سیمپل حل شده اند. شبیه سازی های عددی برای هوا با عدد پرانتل 0,71 در سه مقدار عدد رینولدز (Re = 50, 100, 200) و مقادیر مختلف عدد ریچاردسون در محدوده 0Ri10 انجام شده اند. نتایج عددی نشان داده اند که افزایش مقادیر رینولدز و ریچاردسون منجر به افزایش ضریب انتقال حرارت می شوند. این افزایش تا رسیدن به رژیم جابجایی ترکیبی( Ri = 1)با شیب زیاد و سپس با شیب کمتری رخ می دهد. همچنین با صرفنظر از تغییرات جزئی دمای خروجی در مقادیر ریچاردسون پایین)کمتر از (1، تغییرات دمای میانگین خروجی فقط به مقادیر رینولدز وابسته است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 4:49 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تاثیر پیریدوکسین و سطوح مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه ای رقم سینگل کراس 704 (Zea mays L. Var. SC. 704) با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تاثیر پیریدوکسین و سطوح مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه ای رقم سینگل کراس 704 (Zea mays L. Var. SC. 704) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تاثیر پیریدوکسین و سطوح مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه ای رقم سینگل کراس 704 (Zea mays L. Var. SC. 704) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تاثیر پیریدوکسین و سطوح مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه ای رقم سینگل کراس 704 (Zea mays L. Var. SC. 704) با word :

دانلود مقاله تاثیر پیریدوکسین و سطوح مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه ای رقم سینگل کراس 704 (Zea mays L. Var. SC. 704) با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در فیزیولوژی محیطی گیاهی (پژوهش های اکوفیزیولوژی گیاهی ایران) از صفحه 35 تا 43 منتشر شده است.
نام: تاثیر پیریدوکسین و سطوح مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه ای رقم سینگل کراس 704 (Zea mays L. Var. SC. 704)
این مقاله دارای 9 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اجزای عملکرد
مقاله پیریدوکسین
مقاله ذرت
مقاله عملکرد
مقاله نیتروژن

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: ارادتمنداصلی داوود
جناب آقای / سرکار خانم: فرخی غلامرضا
جناب آقای / سرکار خانم: یوسفی راد مجتبی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
به منظور بررسی اثر سطوح مختلف کود نیتروژن و پیریدوکسین و اثرات متقابل آنها بر روی فیزیولوژی رشد، عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه ای رقم سینگل کراس 704 آزمایشی به صورت کرت های خرد شده در قالب طرح پایه بلوک های کاملا تصادفی و در سه تکرار در سال زراعی 1385 انجام گرفت. کرت های اصلی سطوح مختلف کود نیتروژن در سه سطح (90 شاهد، 140 و 190 کیلوگرم ازت خالص در هکتار) و کرت های فرعی مقادیر مختلف پیریدوکسین در سه سطح (صفر (شاهد)، 001 و 002 درصد) در نظر گرفته شد. تیمار پیریدوکسین به صورت تلقیح با بذر صورت پذیرفت و برای این امر ابتدا بذور ذرت 704 را قبل از کشت به مدت 8 ساعت در آزمایشگاه با پیریدوکسین آغشته نموده (تیمار شاهد در آب مقطر قرار گرفت) و سپس کشت انجام شد. نتایج این تحقیق نشان می دهد که نیتروژن و پیریدوکسین بر افزایش عملکرد و اجزای عملکرد ذرت اثر معنی داری دارد. پیریدوکسین احتمالا با تاثیر مثبت بر روی روند رشد ریشه باعث افزایش جذب مواد غذایی به ویژه نیتروژن گردیده و این افزایش جذب کود نیتروژن موجب افزایش وزن ماده خشک اندام های مختلف گیاهی شده است. به استناد نتایج بدست آمده مشخص گردید که 002 درصد تیمار پیریدوکسین و 190 کیلوگرم ازت خالص در مقایسه با دیگر تیمارها بیشترین عملکرد و اجزای عملکرد (تعداد دانه و وزن هزار دانه) را برای ذرت موجب گردیده است. استفاده از پیریدوکسین همچنین باعث بهبود وضعیت شاخص های فیزیولوژیکی رشد اندازه گیری شده در این آزمایش گردید.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 4:49 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی اثر متقا لب ژنو تیپ × محیط در توتونهای گرمخانه ای با استفاده از روش تجزیه رگرسیون با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی اثر متقا لب ژنو تیپ × محیط در توتونهای گرمخانه ای با استفاده از روش تجزیه رگرسیون با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثر متقا لب ژنو تیپ × محیط در توتونهای گرمخانه ای با استفاده از روش تجزیه رگرسیون با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی اثر متقا لب ژنو تیپ × محیط در توتونهای گرمخانه ای با استفاده از روش تجزیه رگرسیون با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: اولین همایش ملی مباحث نوین در کشاورزی

تعداد صفحات: 5

نویسنده(ها):

ساسان شادپور – دانشجوی کارشناسی ارشد اصلاح نباتات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و کارشناس مرک
سیدعلی پیغمبری – استادیاردانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
عبدالله محمدی – استادیاردانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
مرداویج شعاعی دیلمی – کارشناس ارشد، مسئول بخش ژنتیک و اصلاح نباتات مرکز تحقیقات توتون رشت

چکیده:

در این تحقیق به منظور بررسی اثر متقا ل ب ژنو تیپ و محیط برای تعیین سازگاری و پایداری عملکرد ژنوتیپ های توتون ویرجینیا در دو منطقه رشت و تیر تاش درمزرعه تحقیقاتی، در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی (RCBD) ، در سه تکرار و دو سال زراعی متوالی (1389-1387) کشت و مورد مطالعه قرارگرفتند. بررسی پایداری عملکرد برگ خشک توتون بر اساس پارامترهای ابرهارت و راسل نشان داد که ژنوتیپ های شماره 3 و 2 به ترتیب میانگین عملکرد بالاتر از میانگین کل را به خود اختصاص دادند و همگی دارای ضریب رگرسیون و انحراف از خط رگرسیون غیر معنی دار بودند، از اینرو دارای سازگاری عمومی مطلوبی هستند. در روش تجزیه رگرسیون تای ژنوتیپ های 1 و 3 و 5 در ناحیه پایداری قرار گرفتند، اما از بین آنها ژنوتیپ شماره 3 (Caspian Z1) به علت دارا بودن مقدار نزدیک به 1 و مقدار نزدیک به صفر و همچنین میانگین عملکرد بالاتر از میانگین کل از پایداری بسیار بالایی نسبت به سایر ژنوتیپ ها برخوردار بود . به طور کلی در این تحقیق ژنوتیپ 3 براساس روش تای و همچنین روش ابرهارت و راسل به عنوان ژنوتیپ معرفی گردید.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 4:49 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله طراحی کنترل کننده Optimal Fuzzy PID برای سیستم تعلیق خودرو با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله طراحی کنترل کننده Optimal Fuzzy PID برای سیستم تعلیق خودرو با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی کنترل کننده Optimal Fuzzy PID برای سیستم تعلیق خودرو با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله طراحی کنترل کننده Optimal Fuzzy PID برای سیستم تعلیق خودرو با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس ملی مهندسی مکانیک ایران
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
سیدحمیدرضا طباطبایی – کارشناسی ارشد، گروه مهندسی برق گرایش کنترل، دانشگاه اصفهان ، دانشکده مهندسی برق
حمیدرضا کوفیگر – استادیار، گروه مهندسی برق گرایش کنترل، دانشگاه اصفهان ، دانشکده مهندسی برق

چکیده:
هدف اصلی این مقاله، طراحی کنترل کننده Optimal Fuzzy PID برای سیستم تعلیق خودرو در مدل یک دوم و با هدف دفع اثر اغتشاشات جاده می باشد. در واقع ترکیب کنترل کننده PID با منطق هوشمند فازی به منظور ساخت یک کنترل کننده Fuzzy PID منجر می شود که بتوان به طور همزمان به ویژگی های منحصر بفرد دو کنترل کننده مجزای PID و فازی دسترسی پیدا نمود. به طور خلاصه، کنترل کننده PID باعث بهبود عملکرد ایستا و پویای سیستم کنترلی می شود. کنترل کننده هوشمند فازی نیز باعث غلبه بر عدم قطعیت مدل ریاضی سیستم تحت کنترل شده و یک خاصیت مقاومت را برای سیستم کنترلی به وجود می آورد. به منظور بهینه سازی عملکرد کنترل کننده نیز از الگوریتم ژنتیک برای تنظیم پارامترهای مقیاس بندی کنترل کننده استفاده شده است. در میان انواع روش های مختلفی که برای ترکیب کنترل کننده PID با منطق هوشمند فازی وجود دارد، در این مقاله از کنترل کننده Optimal FuzzyPD+I (OFPD+I) استفاده می شود. برای اثبات برتری این کنترل کننده، عملکرد آن نسبت به دو کنترل کننده مجزای PID و فازی مورد بررسی و مقایسه قرار می گیرد. نتایج شبیه سازی در انتهای مقاله برتری کنترل کننده پیشنهادی را به وضوح نشان خواهد داد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 4:49 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله آیا استفاده از سیستم فاگ در جهت افزایش توان تولیدی و بازده نیروگاه گازی پتروشیمی ایلام و کاهش آلاینده ها توجیه فنی و اقتصادی دارد؟ با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله آیا استفاده از سیستم فاگ در جهت افزایش توان تولیدی و بازده نیروگاه گازی پتروشیمی ایلام و کاهش آلاینده ها توجیه فنی و اقتصادی دارد؟ با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله آیا استفاده از سیستم فاگ در جهت افزایش توان تولیدی و بازده نیروگاه گازی پتروشیمی ایلام و کاهش آلاینده ها توجیه فنی و اقتصادی دارد؟ با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله آیا استفاده از سیستم فاگ در جهت افزایش توان تولیدی و بازده نیروگاه گازی پتروشیمی ایلام و کاهش آلاینده ها توجیه فنی و اقتصادی دارد؟ با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس سراسری الکترونیکی محیط زیست و انرژی ایران
تعداد صفحات: 7
نویسنده(ها):
محسن فتح الهی – واحد بازرسی فنی برق و ابزار دقیق مجتمع پتروشیمی ایلام
حسام زینی نهال – واحد مهندسی فرآیند مجتمع پتروشیمی ایلام

چکیده:
از آنجایی که هوای احتراق توربین های گازی مستقیماً از محیط تأمین می شود، علمکرد آن به شدت تابع دمای هوای محیط است. به طوری که توان خروجی توربین های گازی در فصل گرما به دلیل افزایش دما بین 20 تا 30% کاهش می یابد. برای رفع این مشکل می توان با هزینه کردن در جهت کاهش دمای هوای ورودی به کمپرسور توربین گازی، بازدهی نیروگاه را در این فصول افزایش داد. در این مقاله به مطالعه و ارزیابی فنی و اقتصادی یکی از روش های سرمایش هوای ورودی بنام سیستم فاگ برای واحدهای گازی هیتاچی نیروگاه مجتمع پتروشیمی ایلام پرداخته شده است و در ادامه نشان داده شده است در صورت اجرایی شدن این سیستم تأثیر آن بر روی هر 4 واحد گازی این مجتمع از منظر افزایش توان و بازده خروجی و نقش آن در کاهش آلاینده های محیطی به چه صورت خواهد بود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ