سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اى پسر آدم اندوه روز نیامده‏ات را بر روز آمده‏ات میفزا که اگر فردا از عمر تو ماند ، خدا روزى تو را در آن رساند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:54 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود تحقیق فروغ فرخزاد با word دارای 49 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق فروغ فرخزاد با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق فروغ فرخزاد با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق فروغ فرخزاد با word :

بخشی از فهرست دانلود تحقیق فروغ فرخزاد با word

1- مقدمه
2- کودکی فروغ
3- نوجوانی و ازدواج
4- انشار اولین مجموعه اشعار … ( اسیر)
5- جدایی
6- مسافرت به اروپا
7- بازگشت به ایران و انتشار مجموعه اشعار« دیوار»
8- انتشار« عصیان»
9- همکاری با « ابراهیم گلستان»
10- ساخت فیلم« خانه سیاه است»
11- انتشار« تولدی دیگر»
12- اقدام به خودکشی
13- فروغ در آستانه فصلی سرد
14- خاک پذیرنده اشارتی است به آرامش
15- پانویسها
16- گزیده اشعار
17- منابع و مأخذ

خیلی از افراد فروغ را فقط شاعر می‌پندارند در صورتیکه او در کنار شعرسرودن به کارهای هنری دیگری از قبیل فیلم‌سازی، بازی در تئاتر و فیلم، طراحی، و نقاشی می‌پرداخت.
امید است موجب شناخت بیشتر نسبت به این شاعر توانمند شود. در پایان آرامش روح بزرگ آن شاعر گرانقدر را از خداوند متعال خواستارم.
کودکی
بزرگ بود
و از اهالی امروز بود.
و با تمام افق‌های باز نسبت داشت.
و لحن آب و زمین را چه خوب می‌فهمید.(1)
هرچند فروغ گفته است:« حرف‌زدن در این مورد] شرح حال، زندگی شخصی[ به نظر من یک کار خیلی خسته‌کننده و بی‌فایده است. این واقعیت است که هر آدم که بدنیا می‌آید و بالاخره یک تاریخ تولدی دارد، اهل شهر یا دهی است، توی مدرسه‌ای درس خوانده، یک مشت اتفاقات خیلی معمولی و قراردادی توی زندگیش اتفاق افتاده که بالاخره برای همه می‌افتد، مثل توی حوض افتادن دوره‌ی بچگی یا مثلاً تقلب‌کردن دوره‌ی مدرسه، عاشق شدن دوره‌ی نوجوانی، عروسی‌کردن و از این جور چیزها.»(2) اما شناخت فراز و نشیب زندگانی هر شاعر، امر لازمی است. مخصوصاً شاعر امروز که در اشعارش جای پای لحظات زندگی شخصی‌اش کم نیست بلکه در یک چشم‌انداز بسیار زیاد هم هست. شاعر امروز روای صادق لحظات زندگانی خود و جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کند. بدی‌ها، خوبیها، زشتیها، و زیبائیها را همچون نقاش زبردستی در اشعار خود به تصویر می‌کشد و چنین است که شعر امروز برخلاف شعر دیروز ما آئینه‌ای از روحیات شاعر و انسانهای عصر اوست. از این رو شناخت لحظه‌لحظه‌ی زندگی شاعر امروز مخصوصاً شاعری چون فروغ که در همه‌ی لحظات زندگیش شاعر بود- بسیار لازم می‌نماید.
فروغ فرخزاد در 15 دیماه 1313 در تهران چشم به جهانی گشود که دنیای او نبود، دنیای دیگرانی بود که سرنوشت او همروزگاران او را رقم می‌زنند. دوران کودکی‌اش در خانواده‌ای گذشت که شغل نظامی‌گری پدر، رنگی از خشونت و حاکمیت مطلق به آن بخشیده بود:« چهره‌ی پدر همیشه از یک خشونت عجیب مردانه پر بود. او تلخ‌تلخ، سردسرد، و خشن‌خشن بود. یک سرباز واقعی با یک چهره‌ی قراردادی یا بهتر بگوئیم با یک ماسک فراردهنده؛ وهمیشه همینطور بود. یادم می‌آید به محض اینکه صدای مهمیز چکمه‌هایش بلند می‌شد همه‌ی ما از حالی که بودیم بیرون می‌آمدیم و خودمان را از دیررس و دسترس او دور می‌کردیم. ولی همین پدر خشنی که ما را حتی با صدای پاهایش فراری می‌داد گاه‌گاهی که به خود می‌آمد و ماسک از چهره‌اش فرو افتاده‌باشد برترین احساسات ما را در آغوش می گرفت و زیباترین اشکها از گوشه‌ی چشمش سرازیر می‌شد. پدر عاشق شعر بود و هست. پدر جر مطالعه هیچ سرگرمی دیگری نداشت و ندارد. پدر همه‌ی عمر بدنبال کشف وتحقیق بود و هست. تمام خانه را به کتابخانه تبدیل کرده‌بود و هنوز هم تعدادی از آن کتابها با نظمی در اتاق خاک گرفته‌اش انباشته شده‌است.»(3) مادر فروغ زنی ساده‌دل بود و از نظر زمانی در گذشته‌ها می‌زیست، گذشته‌هایی لبریز از خوبی‌ها، زیبائی‌ها و سنتهای مقدس:« مادر یک« زن» به تمام معنی بود. زنی ساده‌دل، کودک‌وار، و خوش باور، زنی که قدرت شناخت بدیها را نداشت و همه‌ی دنیا و آدم‌هایش را در قالب خوب و خوبی‌ می‌دید زنی آویخته به تمام سنتها و قراردادها.»(4) فروغ برادرانی به ناممهای امیرمسعود، مهرداد، مهران، وفریدون داشت وخواهرانی به نامهای پوران، گلوریا، فروغ چهارمین فرزند این خانواده است.
کودکی فروغ در دنیای قصه‌ها گذشت:« در کودکی عاشق قصه بود. پدربزرگمان قصه‌های قشنگی می‌دانست و فروغ یک لحظع پدربزرگ را آرام نمی‌گذاشت. به قصه‌ها که گوش می‌داد دچار احوال مالیخولیایی خاصی می‌شد.»(5) نور و عروسک، نسیم و پرنده و روشنی و آب، لحظه‌های کودکی او را سرشار می‌کردند بگونه‌ای که بعدها در لابلای لباسها و دفترهای کودکانه‌اش در جستجوی زمان گمشده‌ی کودکی بود:« برای من هنوز هم که دوران کودکی و حتی نوجوانی( از نظر روحی) را پشت سر گذاشتم و از بسیاری از احساساتی که دیگران معتقد بودند عامل بروزش تنها کودکی و نپختگی است تهی شده‌ام خیلی چیزها وجود دارد که با وجود جنبه‌ی خنده‌آور ظاهرش مرا به شدت تکان می‌داد. هنوز که هنوز است وقتی اوائل پائیز هر سال مادرم لباسهای زمستانی بچه‌ها را از صندوقها بیرون می‌آورد تا به قول معروف آفتاب بدهد، دیدن لباسهای کودکی‌ام که مادرم به حفظ آنها علاقه‌ای بسیار دارد، جستجو در جیبهای آنها و پیداکردن نخودچی کشمش گندیده‌ای غالباً در ته جیبها وجود دارد در من حالت عجیبی ایجاد می‌کند ناگهان خود را همانقدر کوچک و ومعصوم و بی‌خیال می‌بینم و چند دانه گندم و شاهدانه که با کرکهای ته جیب مخلوط شده‌ مرا به گذشته‌ی خیلی دور میبرد و آن احساسات لطیف و شاد و کودکانه را در من بیدار می‌کند. هنوز دفترچه مشق کلاس دوم و سوم ابتدایی را دارم. تمام ثروت مرا کاغذهای باطله‌ای تشکیل می‌دهد که در طول سالها جمع کرده‌ام و به هر جا که می‌روم همراه می‌برم. کاغذهای که دست دوستانم روزی بر آنها نشانه‌ای نقش کرده‌، خطی کشیده و یا تصویری طرح کرده‌است. از دیدن هر یک از آنها به یاد یکی از روزهای از دست‌رفته زندگیم می‌افتم مثل این است که همه چیز برایم دوباره تجدید می‌شود.»(6)

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:53 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود تحقیق تاریخچه شهرداری با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق تاریخچه شهرداری با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق تاریخچه شهرداری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق تاریخچه شهرداری با word :

بلد» به معنای شهر است و «بلدیه» نام قدیم شهرداری است. تأسیس بلدیه در ایران یک قرن قدمت دارد و اولین بلدیه درکشاکش حوادث مشروطه در تهران تأسیس شد.
پیش از آنکه اداره‌ای به نام بلدیه در تهران قدیم تشکیل شود، اداره‌ای تأسیس شده بود که تقریباً همان وظایف بلدیه را انجام می‌داد. این اداره نامش «اداره احتسابیه» بود و اعضای آن را «محتسب» می‌گفتند. این اداره از دو شعبه احتساب و تنظیف که هر کدام عده‌ای نایب و فراش و سپور تحت فرمان داشته، تشکیل شد.
محتسبین قبلاً زیر نظر حکومت و کلانتر شهر کار می‌کردند و در مجازات امور خلافی و حتی در داد و ستد و فروش اجناس دخالت می‌کردند. شعبه نظافت اداره احتسابیه جمعی سقا برای آبپاشی در اختیار داشت و با استفاده از صد رأس الاغ و قاطر کار حمل زباله را انجام می‌داد.
با پیروزی مشروطیت در سال 1285 شمسی به دلیل مشکلات متعددی که در اداره امور شهرها در زمینه‌هایی مانند بهداشت شهری، آبرسانی و ... وجود داشت نمایندگان مجلس اول درصدد تدوین قانونی برای اداره امور شهرها برآمدند. که این عمل به تدوین اولین قانون شهرداری‌ها با عنوان «قانون بلدیه» در تاریخ 19 خرداد 1286 شمسی انجامید.
این قانون در 108 ماده به تصویب نمایندگان مجلس رسید. هدف از تأسیس بلدیه شهرداری در این قانون تأمین منافع شهرها و رفع نیازهای شهرنشینان اعلام شد. در این قانون تشکیل انجمن بلدیه پیش‌بینی شده بود که اعضای آن را مردم انتخاب می‌کردند. البته مطابق این قانون زنان حق رأی نداشته‌اند.
انجمن بلدیه دارای اختیارات گسترده‌ای در امور شهری بود. ریاست اداره بلدیه بر عهده رئیس انجمن بلدیه بود که از میان اعضای انجمن بلدیه با اکثریت آرا انتخاب می‌شد و عنوان وی «کلانتر» بود که معادل معاون اول شهردار بوده است. با تدوین این قانون برای اولین بار مردم توانستند در انتخاب اعضای انجمن بلدیه شرکت کنند و منتخبان آنها از اختیارات وسیعی در بلدیه شهرداری برخوردار شدند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:53 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود مقاله Photomod با word دارای 30 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله Photomod با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله Photomod با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله Photomod با word :

معرفی نرم افزار
نرم افزار فتومد محصول کمپانی راکورس از کشور روسیه بوده و میتوان آن را بعنوان کاراترین و اقتصادی ترین نرم افزار موجود در بازار فتوگرامتری کشور تلقی کرد. چراکه قابلیتهای این نرم افزار همتراز با نرم افزار های چند ده هزار دلاری روز دنیا می باشد. فتومد نرم‌افزاری رقومی با هدف تهیه نقشه بوسیله تصاویر هوایی و ماهواره‌ای از سال 1993 میلادی کار خود را آغاز کرده است. این نرم‌افزار بصورت ماژولار می‌باشد و از بخشهای مختلف و منفک از یکدیگر تشکیل شده است و بخشهای مختلف آن نیز بصورت جداگانه قابل تهیه می باشد. .
هدف :در اینجا قصد داریم چگونگی تبدیل زوج عکس پوشش دار 88-89را به نقشه های مسطحاتی و توپوگرافی شرح دهیم .
نکته :توضیحی که باید داده شود این است که گزارش فوق دارای دو مرحله است که مرحله ی اول توضیحات مربوط به قسمت PHOTOMOD و قسمت دوم توضیحات مربوط به قسمت Auto Desk Land Desktop می باشد .
مراحل مربوط به Photomod
قبل از شرح انجام کار بهتر است کمی ماژول های photomod را بررسی کنیم.

ماژول های Photomod
و اما ماژول هایی که در فتو مد کاربرد دارند عبارتند از :
ماژول Montage Desktop
این بخش در واقع دروازه ورودی به سیستم می‌باشد. کارهای از قبیل خواندن تصاویر، وارد کردن فایل کالیبراسیون دوربین عکسبرداری، چیدمان عکسها در قالب نوار و بلوک عکسی، تعریف پروژه و غیره در این ماژول انجام می‌شود. قابلیتهای این بخش را می توان بصورت زیر نام برد:
o خواندن تصاویر در قالب یک پروژه
o وجود کتابخانه‌ای کامل از سیستم مختصاتهای جهانی و همچنین سیستم تصویر ها
o انجام تصحیحات رادیومتریک برای کل بلوک عکسبرداری بصورت یکسان
o امکان تعریف فایل کالیبراسیون دوربین عکسبرداری
o امکان واردکردن پروژه‌های انجام شده در نسخه‌های قدیمی فتومد
Solver ماژول سرشکنی
این بخش برای اجسمنت داده‌های حاصل از بخش AT می‌باشد. در این بخش امکان استفاده از اندازه گیری هابه فرمت PAT-B حاصل از نرم‌افزارهای دیگروجود دارد. قابلیتهای این بخش بشرح زیر می باشد:
o سرشکنی بروش مدل مستقل Independent stereo pairs
o سرشکنی بروش نوار مستقل Independent Strips
o تهیه گزارش کامل از نتایج سرشکنی بهمراه پارامتراهای توجیه خارجی و آدرس نقاط خطادار جهت تصحیح آنها
o تعیین وزن متفاوت برای نقاط کنترل، گره‌ای و چک
o امکان استفاده از سرشکنی Free Model بدون استفاده از سیستم مختصات خاص و نقاط کنترل
o وارد کردن مختصات نقاط کنترل و اندازه‌گیریهای عکسی در فرمت PAT-B
o خروجی گرفتن از مختصات نقاط کنترل و اندازه‌گیریهای عکسی به فرمت PAT-B
o امکان سرشکنی یک عکس
• امکان سرشکنی بخشی از بلوک

ماژول DTM:
در این ماژول از نرم‌افزار فتومد امکان تهیه DTM ، منحنی میزان مدل ارتفاعی رقومی زمین(DEM) بصورت اتوماتیک بهمراه ویرایش دستی آنها وجود دارد. قابلیتنهای این بخش را می توان بصورت زیر نام برد:
o تهیه TIN بروش اتوماتیک
o تهیه منحنی‌میزان از روی TIN ساخته شده و کنترل دقت آن
o تهیه مدل ارتفاعی رقومی زمین DEM
o استفاده از Break line ها جهت تصحیح منحنی های تراز در آبریزها
o امکان انجام تصحیحات و کشف خطاهای بزرگ در TIN بروش اتوماتیک
o یافتن اتوماتیک نقاط تقاطع در منحنی میزان های ایجاد شده و حذف آنها
o خروجی گرفتن از محصولات ماژول DTM به کلیه فرمتهای استاندارد
o انجام تصحیحات رادیومتریک
o دید سه‌بعدی بروشهای Anaglyph, Interlace, Page flipping
o یکپارچه ساختن منحنی میزانهای مدلهای مجاور بصورت اتوماتیک و همچنین یکپارچه ساختن TIN و DEM مدلهای مجاور

ماژول StereoLink :
این ماژول تحت نرم افزار Microstion اجرا شده و از تمامی امکانات آن استفاده میکند . قابلیت های این بخش به صورت زیر است :
• مکان استفاده از MDL های متفاوت در حین انجام کار
• دید سه بعدی بسیار شفاف به روش Page Flipping
• امکان ایجاد جدول عوارض به زبان فارسی جهت ترسیم عوارض(Feature Table)
• ترسیم عوارض بوسیله ماوس های سه‌بعدی از قبیل Stealth وGeoMouse و همچنین ماوس 5 کلید
• استفاده از Dynamic zoom (بزرگنمایی بسیار سریع) و Autocorrelation (مماس کردن نقطه شناور بصورت اتوماتیک)
• snap دوبعدی جهت ترسیم عوارض مجاور
• استفاده از یک کلید ماوس برای Snap نمودن در محیط ماکرواستیشن

ماژول OrthoMosaic :
در این بخش می‌توان از تصاویر مربوطه ارتوفتو و در نهایت ارتو موزائیک بلوک عکسبرداری شده را تهیه کرد. با استفاده از TIN ساخته شده در ماژولDTM ، می‌توان تصاویر را تبدیل به ارتوفتو نمود و در صورت عدم دسترسی به DTM منقطه فقط امکان تهیه موزائیک ترمیم شده وجود خواهد داشت.
o تهیه موزائیک ترمیم شده فقط با استفاده از نقاط کنترل
o تهیه ارتو موزاییک با بهره گیری از DEM و Break line
o انجام تصحیات رادیومتریک و ژئومتریک روی ارتوفتو
o شیت بندی تصویر ارتو
o امکان تعریف پارامترهای گوناگون بمنظور عدم تشخیص مرز بین تصاویر موزاییک شده
o در صورت وجو کثیفی بوجود آمده روی تصویر طی مراحل اسکن، می توان آن را در این ماژول ار بین برد

ماژول StereoDraw
ماژول StereoDraw برای تبدیل مدل تشکیل شده در بخش AT به نقشه استفاده می‌‌شود. محیط تبدیل همان محیط نرم‌افزار فتومد می‌باشد. در این بخش امکان تعریف عوارض مختلف در لایه های اطلاعاتی مجزا بصورت جدول Code table وجود دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:53 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود مقاله کاربردهای تکنیک DGGE با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله کاربردهای تکنیک DGGE با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله کاربردهای تکنیک DGGE با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله کاربردهای تکنیک DGGE با word :

چکیده

محیط کشتهای انتخابی و غنی همیشه نمیتوانند تمام شرایط رشد مورد نیاز میکروبها را تأمین کنند به علاوه بسیاری از میکروارگانیسمها در مرحله فیزیولوژیک غیر فعال به سر میبرند و قادر به رشد بر روی محیطهای کشت ساخته شده نیستند. تحت شرایط بسیار مطلوب، تنها %1 میکروبهای حاضر در یک نمونه را میتوان کشت داد.

تکنیکهای مولکولی ابزارهای جدیدی را معرفی میکنند که از آنها میتوان برای آنالیز ساختار و تنوع جمعیتهای میکروبی استفاده کرد. یکی از روشهای مولکولی نوین در بررسیهای مولکولی میکروبی، ژل الکتروفورز با شیب ماده واسرشت کننده (DGGE) میباشد. درواقع DGGE یک شیوهی انگشت نگاری مولکولی بر پایه استفاده از ماده ژنتیکی است که امکان مطالعه میکروبی بدون نیاز به کشت را فراهم میکند. این تحقیق مروری بر کاربردهای متعدد این تکنیک در حوزههای مختلف علم میکروبیولوژی میباشد.

کلمات کلیدی

DGGE، ژل الکتروفورز با شیب ماده واسرشت کننده

-1 مقدمه

مطالعات سنتی بر پایه تکنیکهای کشت توانایی لازم در شناسایی و کمیـت سنجی تمام جمعیت های میکروبی را ندارد .[7, 36] در یک سیستم طبیعی، به طور کلی فقط 1-10 از میکرواورگانیسم های موجود میتوانند کشت داده شوند .[30]

در سالهای اخیر بسیاری از روشهای زیست شناسی مولکولی برای شناسایی و مطاله میکروارگانیسمها استفاده شدهاند. این روشها، اجازه مطالعه میکروارگانیسمها را از طریق بررسی مولکولهای DNA، RNA و یا پروتئین بدون نیاز به کشت فراهم میکنند .[33]

یکی از روشهای مولکولی بر پایه DNA که جهت بررسی تنوع زیستی در اجتماعات میکروبی استفاده میشود، DGGE میباشد.

PCR-DGGE شامل سه مرحله است: (1 استخراج DNA از نمونه

(2 تکثیر کنترل شده DNA با استفاده از الیگونوکلئوتیدهای پرایمر ویژه (3 جدا سازی انواع توالی DNA با استفاده از DGGE

در این روش DNAی استخراج شده از مخلوط جمعیت میکروبی بوسیله پرایمرهای مخصوص قارچی یا باکتریایی به کمک PCR تکثیر می-شود. محصولات بدست آمده از PCR که از نظر تعداد باز، اندازه مساوی دارند

در الکتروفورز با ژل آگارز معمولی که جداسازی بر اساس اندازه است، قابل تفکیک نیستند [35]، در تکنیک DGGE با استفاده از یک محیط واسرشتکننده که ترکیبی از یک دمای یکسان بین 50 تا 60 درجه سانتیگراد

یک شیب خطی واسرشت کننده متشکل از اوره و فرم آمید است، از یکدیگر تفکیک میشوند. شیب محلول واسرشت کننده میتواند قائم یا موازی با جهت الکتروفورز باشد. در ژل قائم، شیب ماده واسرشت کننده بر جهت الکتریسیته

عمود است و معمولاً طیف وسیعی از شیب ماده واسرشت کننده مورد استفاده قرار میگیرد: مثلاً %0-100 یا .%20-70 در DGGE موازی، شیب واسرشتکننده با مسیر الکتریسیته موازی است و طیف ماده واسرشت کننده باریک است، به این جهت که شرایط برای بهتر واسرشت شدن قطعات فراهم شود.

ایــن تکنیــک در زمینــههــای مختلــف علــم میکروبیولــوژی ماننــد میکروبیولوژی پزشـکی، میکروبیولـوژی غـذایی، میکروبیولـوژی محیطـی و میکروبیولوژی صنعتی به کار رفته است .[34]

-2 بررسی تنوع باکتریایی آبها:

کیفیت میکروبی آب آشامیدنی مهم است زیرا ممکن است پس از انجام تصفیه برخی باکتریها در آب باقی مانده و دوباره تولید مثل کنند. 1 از باکتریهای آب با تکنیکهای کشت قابل ردیابی هستند .[31] جهت اسـتخراج DNA، آب از فیلترهای 0/22 میکرومتری از جنس نیتروسلولزی عبور داده میشود و سپس DNA توسط روشهای متداول (فنـل- کلروفـرم، set buffer و ;) استخراج میگردد .[6]

بعد از مرحله استخراج DNA ، جذب و میزان خلـوص DNA تعیـین میشود. تکثیر ژن 16S rDNA بـا روش PCR انجـام گرفتـه و محصـول PCR توسط تکنیک DGGE آنالیز میشود. بعد از DGGE بانـدهای هـر منطقه از نمونهبرداری جدا میگردد و تعیین تـوالی مـیشـود. رسـم درخـت فیلوژنیک از باکتریهای آب نشان داده است که برخی از این باکتریهای جدا شده برای انسان مضر میباشند.

همچنین تکنیک DGGE در بررسی تجزیه منابع زیرزمینـی آبهـای آلوده استفاده شده است. تکنیکهای ملکولی در بررسـی رسـوبات منـابع آب آلوده به اورانیوم و نیترات مورد استفاده قرار گرفته است. با تزریق دهندههای الکترون افزایشی در جمعیت باکتری های احیا کننده آهن، نقش این باکتریها در احیا کردن آلودگیها بررسی شد. ایـن نتـایج بـه همـراه کلـون کـردن و اطلاعات توالیها اهمیت اعضاء گاما پروتوباکتریها را به عنوان احیا کنندهها در رسوبات سطوح اسیدی مشخص کرد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:53 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود بررسی نسب وارث کودک ناشی از تلقیح مصنوعی با word دارای 55 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی نسب وارث کودک ناشی از تلقیح مصنوعی با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی نسب وارث کودک ناشی از تلقیح مصنوعی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی نسب وارث کودک ناشی از تلقیح مصنوعی با word :

بخشی از فهرست دانلود بررسی نسب وارث کودک ناشی از تلقیح مصنوعی با word

مقدمه
فصل اول- تعاریف و کلیات
تعریف مسأله و موضوع تحقیق
سئوالات اصلی تحقیق
فرضیه های تحقیق
اهداف تحقیق
اهمیت تحقیق
روش تحقیق و شیوه گرد آوری مطالب
فصل دوم- تاریخچه تلقیح مصنوعی
فصل سوم- تلقیح مصنوعی
مبحث اول- تلقیح مصنوعی با اسپرم شوهر
گفتارنخست- جواز یا حرمت تلقیح مصنوعی با اسپرم شوهر
گفتار دوم- آثار مالی و غیر مالی نسب ناشی از تلقیح مصنوعی با اسپرم شوهر
بند اول- آثار مالی
الف) توارث
ب) نفقه
ج) سایر آثارمالی
بند دوم- آثار غیر مالی
الف)حرمت نکاح
ب) حضانت
ج) تربیت
د) ولایت
مبحث دوم- تلقیح مصنوعی با اسپرم بیگانه
گفتار نخست- وضع حقوقی - فقهی ( جواز یا حرمت) تلقیح مصنوعی با اسپرم بیگانه
گفتار دوم- دلایل مخالفان و موافقان این روش
1- اطلاق و عموم پاره ای از آیات قرآن
2- اطلاق و عموم پاره ای از روایات
3- مقتضای قاعده احتیاط
گفتار سوم- نسب ناشی از لقاح مصنوعی با اسپرم بیگانه
بند اول- نسب ناشی از لقاح به شبهه با اسپرم اجنبی
بند دوم- نسب طفل ناشی از لقاح عمدی با اسپرم غیر شوهر(اجنبی)
1-قائلین به عدم ثبوت نسب
2- قائلین به ثبوت نسب
الف) رابطه طفل با زوج ( شوهر زن)
ب) رابطه طفل با زوجه (مادر)
ج) رابطه طفل با صاحب آب
فصل چهارم- مادر جانشین
مبحث اول- قرارداد مادر جانشین
گفتار اول- تعریف قرارداد مادر جانشین
گفتار دوم- نظرات مخالفان و موافقان
مبحث دوم- وضعیت فقهی حالت مادر جانشین
گفتار اول- لقاح داخل رحمی
بند اول- حالت جانشینی در بارداری
بند دوم- حالت جانشینی با باروری مصنوعی
گفتار دوم- لقاح خارجی رحمی
بند اول- فراهم کردن زمینه لقاح بین اسپرم و تخمک در آزمایشگاه
بند دوم- انتقال جنین تشکیل شده به رحم مادر جانشین
مبحث سوم- نسب در حالت مادر جانشین
مبحث چهارم- مادر کیست؟
گفتار اول- حالت جانشینی در بارداری
گفتار دوم- حالت جانشینی با باروری مصنوعی
مبحث پنجم- آثار نسب
گفتار اول-حرمت نکاح
گفتار دوم-حضانت
گفتار سوم- ولایت قهری
گفتار چهارم- الزام به انفاق
بند اول- انفاق بین کودک و صاحب اسپرم
بند دوم- انفاق بین کودک و صاحب رحم اجاره ای
گفتار پنجم- توارث
بند اول- توارث بین صاحب اسپرم و کودک
بند دوم- توارث بین طفل و صاحب تخمک
بند سوم- توارث بین طفل و صاحب رحم اجاره ای
نتیجه گیری کلی

جامعه بشری دائماً در حال تغییر و تحول است. روز به روز مسائل جدیدی پیش می آید که از جنبه های مخلف نیاز به بررسی و پژوهش دارد.
علم حقوق نیز ناگزیر است تا همزمان با این تحولات، توسعه یابد تا جوابگوی نیازهای جامعه باشد چون در غیر اینصورت مشکلات عدیده ای بر سر راه جامعه قرار می گیرد. لذا فقدان قانون در مورد مسائل جدید منجر به هرج و مرج می گردد. یکی از مسائل جدید که از جنبه های مختلف قابل بررسی است تا مسئاله روشهای جدید باروری به طریقه مصنوعی می باشد. مسئاله تلقیح مصنوعی ابتداءاً در مورد گیاهان و حیوانات انجام شد و کم کم در مورد انسان هم انجام شد و نتایج مثبتی داشت. تلقیح مصنوعی می تواند باعث حل مشکلات بسیاری از خانواده ها شود که از نعمت داشتن فرزند محروم اند. ولی البته همچون دیگر مسائل جدید، باعث نگرانی ها و مخلفت هایی هم شده است. این مسئاله فقط از جنبه حقوقی اهمیت ندارد و چه بسا جنبه های اخلاقی و اجتماعی آن مهمتر از جنبه حقوقی آن باشد. مسائلی همچون ترکیب اسپرم با تخمک در خارج از رحم، انتقال جنین زوجین به رحم زن ثالث، ترکیب اسپرم مرد وزن بیگانه، پرورش جنین در لوله آزمایشگاه، اهداء تخمک/ جنین و ..... سئوالات بیشماری را ایجاد می کند.
تلقیح مصنوعی انواع گوناگونی دارد: از جمله تلقیح مصنوعی با اسپرم شوهر، تلقیح مصنوعی با اسپرم بیگانه، حالت مادر جانشین و حالت اهداء تخمک / جنین: که مادر این نوشته به بررسی تلقیح با اسپرم شوهر و با اسپرم بیگانه و حالت مادر جانشین پرداخته ایم و بحث اهداء تخمک/ جنین را مورد بررسی قرار نداده ایم.
دراین نوشته، آنچه بیشتر مورد توجه است، بررسی مشروعیت یا عدم مشروطیت طرق تلقیح مصنوعی و بررسی نسب و آثار آن از جمله ارث طفل حاصل از این طرق است. به این معنا که طفل حاصل از طرق تلقیح مصنوعی به چه کس یا کسانی ملحق می شود و آثار این الحاق چیست؟
و همچنین نظرات فقهاء و حقوقدانان را مورد بررسی قرار داده ایم.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ