سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه روزی بیاید که در آن بر دانشم نیفزایم، پس در آمدن خورشید آن روز بر من خجسته مباد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:56 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 دانلود پاورپوینت کارگاه یکروزه ارگونومی با word دارای 57 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت کارگاه یکروزه ارگونومی با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت کارگاه یکروزه ارگونومی با word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت کارگاه یکروزه ارگونومی با word

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت کارگاه یکروزه ارگونومی با word :

اسلاید 1 :

وضعیت اختلالات اسکلتی – عضلانی درجهان

qبر اساس طبقه بندی NIOSH اختلالات اسکلتی عضلانی در میان مشکلات بهداشتی وعوارض ناشی از کار دارای رتبه دوم می باشد.

qبر اساس گزارش اداره آمار کار در سال 1994 نزدیک به دو سوم بیماریهای ناشی از کار ، اختلالات مربوط به تروماهای تکراری بوده است ، لازم به ذکر است که این آمار در بر گیرنده اختلالات کمر نمی شود.

qبر اساس آمار ملی فنلاند در سال 1994 ، 31 در صد کل بیماریهای ناشی از کار را بیماریهای اسکلتی – عضلانی تشکیل می دهند.

qبر اساس گزارش اداره آمار کار آمریکا  در سال 1996 ، 46 درصد از بیماریهای ناشی از کار به دستگاه اسکلتی – عضلانی مربوط بوده است.

q

 

اسلاید 2 :

وضعیت اختلالات اسکلتی – عضلانی درجهان

qپژوهشها نشان داده است که پس از بیماریهای قلبی – عروقی، کمردردها عمده ترین عامل ناتوانی در افراد 45 سال به بالاست.

qNIOSH بیان می دارد که آسیب های ستون فقرات 20 درصد از همه آسیب ها وبیماریهای محیط کار را تشکیل می دهد که هزینه ای در حدود 20 تا 50 میلیارد دلار را به خود اختصاص می دهد.

qبنا بر گزارش سازمان جهانی بهداشت در سال 2002 ، کمردردها 37% از عوامل خطرزای شغلی را تشکیل می دهند که جایگاه اول را بین بیماریها ومخاطرات ناشی از کار دارا می باشند. سازمان جهانی بهداشت دهه اول هزاره سوم را به نام دهه مبارزه با عوارض اسکلتی – عضلانی  ( بعنوان اپیدمی خاموش ) نامگذاری کرد.

q

 

اسلاید 3 :

وضعیت اختلالات اسکلتی – عضلانی در ایران

qبر پایه مطالعات ملی بار بیماریها وعوامل خطرزا در ایران درسال 2004 که توسط اداره برنامه های سلامت مرکز توسعه شبکه صورت گرفت اختلالات اسکلتی – عضلانی پس از بیماریهای قلبی عروقی در رتبه دوم بیماریهای ناشی از کار شناخته شده است.

 

اسلاید 4 :

تعریف ارگونومی = ( علم راحتی )

واژه ارگونومی تلفیقی از دو واژه یونانی ارگو ( به معنی کار ) و نوموس( به معنی قانون ) است .

ارگونومی دانشی است که به رابطه میان انسان ، ماشین ومحیط پیرامون او می پردازد وطراحی وسایل ودستگاههای مورد استفاده را به گونه ای پیشنهاد می کند که راحتی ، دسترسی ،ایمنی وبازدهی را بالا برده ودشواری ،خطر ،خستگی وهزینه ها را کاهش می دهد.

ارگونومی دانش مطالعه ویژگیها وخصوصیات انسان به منظور طراحی مناسب محیط کار وزندگی می باشد.

اسلاید 5 :

nارگونومی در دوزمینه عمده بکار گرفته می شود:

n1- تناسب فرد با شغل ( انتخاب افراد از نظر توانایی آنها برای انجام وظایف)

n2- تناسب شغل با فرد(تجهیزات ، وظایف و تشکیلات طوری طراحی شوند که با قابلیت ها ومحدودیت های افراد متناسب باشد.

nهدف ارگونومی :

nتقلیل فشارهای کار، خستگی وفرسودگی که در اثر کارکردن ایجاد می شود

n– تطبیق وتغییر دستگاهها با وضع صحیح بدن

n– حمایت وحفاظت ازکارگرنه ازدیاد محصول وبازدهی

اسلاید 6 :

                                                                                         در ارگونومی برای بهتر کار کردن سعی می شود که کارهای خسته کننده اصلاح شوند و ابزار کار بهبود یابند تا درنتیجه کارگر راحت وآسوده کار   کند.مثلا“ در کار با ماشین تحریر، کلیدها ودر کار با اتومبیل عقربه ها ،فرمان ،دنده ،کلیدها وپدالها همگی باید به گونه ای جاسازی وطراحی شده باشند که به سرعت وراحت در دسترس باشند وسلامت ورفاه ورضایت انسان راحین کار فراهم آورند.

در کارهای اداری ، بدبودن میز یا صندلی یا ابزار کاری دیگر ، عوارض مختلفی همچون دیسک ، آرتروز ، فشار خون وغیره بدنبال دارد. در محیط های کاری بهترین کار برای تامین رضایت خاطر ورفاه کارکنان ، تعبیه میزها وصندلیهای قابل تنظیم است که می توان به اندازه دلخواه ارتفاع آنهارا تغییر داد.

اسلاید 7 :

ارگونومی علمی چند نظامه است که در چهار حیطه عمده زیر فعالیت دارد:

الف ) مهندسی انسانی این بعد ، طراحی روش های کار با هدف کاهش حوادث ناشی از خطاهای انسانی را شامل می شودمثلا“ داشتن روشنائی مناسب، کاهش صدا در محیط کار، حمل ونقل مواد در ارتفاعات .

ب ) فیزیولوژی کار: در مورد توانایی بدن برای انجام کار فیزیکی بحث می کند.

در این بعد مفاهیم خستگی ، بررسی کارهای استاتیک ودینامیک ورژیم های کار -استراحت از دیدگاه فیزیولوژی کار مورد تجزیه وتحلیل قرار می گیرد.

اگر فعالیت در حدود توانایی شخص بوده وکار درشرایط مناسب انجام شودخستگی عادی بوده وبا خواب واستراحت رفع می شوداما همین خستگی ساده ممکن است دراثر مداومت در کارهای مختلف ویا انجام کار تحت شرایط نامناسب بطور تدریجی در شخص ایجاد مشکل نموده وپس از مدتی عوارض آن بصورت کوفتگی ، ضعف، تب ،اختلالات جسمی وروانی نمودار شود که اگر چاره نشود وفعالیت ادامه یابدبصورت خستگی های مزمن وعصبی درآمده وتمام اعمال بدنی وفکری شخص را دچار اختلال می سازد.

 

اسلاید 8 :

 

در این روش با استفاده از اندازه گیری ضربان قلب ونیز سنجش مقدار اکسیژن مصرف شده می توان نوع کار وفعالیت را مشخص نمود.

کار سبک          5/2کیلو کالری بر دقیقه         90 ضربه در دقیقه ( ضربان قلب )

کار متوسط         5 کیلو کالری بر دقیقه         100 ضربه در دقیقه

کار سنگین        5/7 کیلو کالری بردقیقه        120 ضربه در دقیقه

کاربسیار سنگین     10 کیلو کالری بر دقیقه     140 ضربه در دقیقه

ج ) بیومکانیک : در مورد ساختمان مکانیکی ورفتار تنشی بدن بحث می کند.

در مباحث بیومکانیک شغلی ویژگیهای مکانیکی اندام های بدن مورد بررسی قرار می گیرد. از دیدگاه بیومکانیک شغلی می توان حرکت اندامها واعمال نیرو را در بافتهای مختلف بدن تجزیه وتحلیل کرد. در امور حمل بار با مطالعات بیومکانیکی می توان فشارهای وارده بر ستون مهره ها را مورد سنجش قرار داد .به کمک این معادلات می توان الگوها وابعاد مناسب ایستگاههای کار را با هدف کاهش فشارهای مکانیکی خارجی بر بدن بدست آورد

اسلاید 9 :

د ) آنتروپومتری : افراد بزرگسال از نظر ابعاد بدنی بسیار متفاوت می باشند، بلند قد وکوتاه قد،سبک وتنومند. بنابراین در طراحی بایستی تجهیزات ، ایستگاههای کار واشیایی را که قرار است جابجا شوند طوری طراحی وکنترل کرد که متناسب با تمام ابعاد بدنی وتوانایی های افراد باربر باشد.

 تعریفآنتروپومتری :  به سنجش ابعاد فیزیکی بدن وکاربرد داده های ابعادی در اصلاح شرایط فیزیکی ایستگاههای کار می پردازد واز آنجاییکه یکی از دلایل فشارهای وارده بر اندامها عدم تطابق ابعاد محل کار با ویژگیهای ابعادی بدن کاربر می باشد از این رو داده های آنتروپومتریک را می توان بطور مؤثری در طراحی تجهیزات ، ایستگاههای کار ، ابزار آلات ومحصولات بکار برد.

اسلاید 10 :

در آنتروپومتری بایستی :

–وسایل وتجهیزات وکنترلها در حد دسترسی کوچکترین فرد باشد.

–طرح بدست آمده با بزرگترین فرد تطبیق داشته وبرای وی مناسب باشد.( فضا ها )

–در آنتروپومتری از صد ک ها استفاده می شود.صدک ها         می توانند برای هر توزیعی از داده های آنتروپومتریکی به کار روند. یک صدک بعنوان صدک متوسط انتخاب می شود که نام آن صدک پنجاهم مردان وزنان است صدک پنجاهم مطابق با مقدار میانگین می باشد که به آن معدل نیز گفته می شود

–.یعنی 50% ازکل داده ها پایین تر از آن و50% از کل داده ها بالا تر از آن قرار دارند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:56 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود ارزشیابی مهارت شغلی مدیران آموزشگاه ها با word دارای 130 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود ارزشیابی مهارت شغلی مدیران آموزشگاه ها با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

فهرست مطالب

مکانیزم یا روش‌های اجرایی اصول مدیریت
    مدیریست چیست
    سازمان
    ویژگی‌های سیستم
    ویژگی‌های اساسی آموزش پودمانی
    آموزش الکترونیک
    ضرورت ارزشیابی
    اهداف ارزشیابی
    اصول ارزشیابی جامع و فراگیر
    اهداف ارزشیابی
    اصول ارزشیابی از اثربخشی آموزشی
    تعریف مکاتبات اداری
اصول تهیه گزارش‌های مورد نیاز آموزشگاه
    مهارت‌های ارتباطی
    روش‌های آموزش مهارت‌های ارتباطی
    روانشناسی عمومی و جامعه‌شناسی
    ارتباط‌گیری موثر و موانع ارتباطی با دیگران
    موانع ارتباطی رایج
    نظارت بر امور مالی آموزشگاه
تهیه محتوای مربوط به خلاقیت و نوآوری‌های مدیر
منابع و مأخذ
مقدمه
علم مدیریت که در اثر گردهمایی به جای زندگی فردی در تکامل زیست محیطی بشر شکل گرفته با توسعه سازمان‌ها پیچیده‌تر شد به طوری که با افزایش روزافزون سازمان‌های مختلف در قرن بیستم، مدیریت به عنوان یک پدیده تعیین‌کننده در سرنوشت کشورها و سازمان‌ها مطرح گردید. این علم از زمانی که انسان دریافت که به تنهایی توانایی انجام کارها به نحو مورد نظر را ندارد شروع و در این قرن فقط متحول گردید ولی همین تحول از دید کشورها و سازمان‌های مختلف به ویژه در دهه‌های اخیر با روش‌های گوناگون انجام گرفته و عملکردهای متفاوتی را نیز در برداشته است. این تحول در جایی عملکرد مثبتی را باعث گردیده که با انتخاب و به کارگیری روش صحیح مدیریت زمینه استفاه از تمامی امکانات مادی و انسانی در آن فراهم شده. از استعدادها، توان‌ها، ضمن شکوفا شدن بهره‌گیری مورد نظر نیز حاصل شده و در این حالت بوده که از عوامل تولید نظیر نیروی انسانی، سرمایه، تکنولوژی و کار و استفاده کارآ و اثربخش گردیده و بین متغیرهای ساختار اداری، منابع مالی، تخصص نیروی انسانی همبستگی لازم مشاهده شده است و در جایی نیز با این تحول انجام پذیرفته و یا در جهت خلاف نوع اول بوده است به عبارت دیگر درست اندیشیدن و مدیریت صحیح کلید پیشرفت در کشورها و سازمان‌هایی بوده است که توانسته‌اند از منابع موجود به نحو مورد نظر استفاده و به هدف‌های از پیش تعیین‌شده خود دست یابند.
در راستای تحول‌های یاد شده سازمان‌ها در پی روش‌های مدیریتی جدیدتر و مؤثرتری بوده‌اند. مدیران این سازمان‌ها در صدر تجدیدنظر در هدف‌ها استراتژی‌ها ـ ساختار و فرهنگ سازماندهی خود شده‌اند. آن‌ها سعی کرده‌اند به نیروی انسانی بیش از پیش اهمیت دهند و تلاش‌هایی که در زمینه‌های یاد شده در حال انجام است نشانگر این نکفته بوده که این تلاش‌ها به سوی هر چه بیشتر حرفه‌ای کردن مدیریت پیش رود.
با نگاهی به سابقه و تاریخ زندگی بشر از ابتدای پیدایش او درمی‌یابیم که مدیریت به مفهوم کلی سابقه‌ای برابر با زندگی اجتماعی انسان دارد پدیده‌ای نوظهور نیست و گرچه دانش مدیریت در قرن بیستم اهمیت بیشتری پیدا کرده ولی مروری بر تاریخچه آن نشانگر آن است که این پدیده از همان ابتدا به نوعی وجود داشته و با تکامل زیست انسان فقط متحول گردیده است.

اولین کاربرد علم و مدیریت توسط انسان غارنشین و به صورت کار توسط و از طریق دیگران با رعایت اصل تقسیم کار در زمانی که انسان برای محافظت از خود با جابجایی سنگی در مقابل غار خود در زمان ورود و خروج از غار و اطاعت از فردی به نام سرکرده آن را انجام می‌داد پدیدار گشت. با گسترش زندگی اجتماعی و روی آوردن به زندگی قبیله‌ای، رهبری سنتی به وجود آمد که انجام وظیفه‌های مختلف مدیریت در اداره این قبیله‌ها توسط رئیس قبیله شکل می‌گرفت با گسترش این نوع زندگی و برنامه‌ای برای تصرف سرزمین‌های دیگر، سازماندهی افراد برای این کار کنترل و نظارت در قالب به کار گماردن افراد و همچنین دریافت باج و خراج، مدیریت نظامی شکل گرفته و با گسترش آن مدیریت سیاسی نیز در قالب آن به وجود آمد که قرون باستانی را در برگرفته و تا قبل از قرون وسطی به عنوان تنها روش مدیریت آن جوامع مطرح گردید. با به قدرت رسیدن مذهبیون در اروپا در قرون وسطی و تا قبل از دوره رنسانس، انجام وظایف مدیریت توسط مذهبیون در اروپا مطرح گردیده و اداره آن جوامع به صورت مدیریت مذهبی اعمال می‌گردید. با شروع رنسانس و انقلاب صنعتی ار اروپا تحول در صنایع و تغییر ماهیت سازمانی آن جوامع از حالت فئودالیته و کشاورزی به صورت صنعتی و عدم کاربرد اداره سازمان‌ها از طریق سنتی باعث پیدایش نظریه‌های جدیدی در سال 1911 توسط دانشمندی به نام فردریک وینسلوتیلور در قالب مدیریت علمی گردید که تاکنون نیز ادامه دارد.

 

منابع و مأخذ

1- اصول و مبانی حسابداری    تألیف فریدون رهنامی رودپشتی
2- اصول روانشناسی عمومی    نوشته دکتر سیروس عظیمی
3- مدیریت آموزشی      نوشته پوراندخت نیرومند و سهراب مسجدیان
4- رهبری و مدیریت آموزشی    نوشته دکتر سیدمحمد میرکمالی
5- خلاقیت و نوآوری سازمان آموزشی    نویسنده محمدربیع سام خانیان
6- اصول مدیریت    نوشته دکتر علی رضائیان

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:56 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود مقاله بررسی نقش اعتماد مردم به نهادهای نظم و قانون و تاثیر آنها بر میزان امنیت اجتماعی نقاط مرزی ( مطالعه موردی: شهرستان مرزی بازرگان استان آذربایجان غربی) با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی نقش اعتماد مردم به نهادهای نظم و قانون و تاثیر آنها بر میزان امنیت اجتماعی نقاط مرزی ( مطالعه موردی: شهرستان مرزی بازرگان استان آذربایجان غربی) با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی نقش اعتماد مردم به نهادهای نظم و قانون و تاثیر آنها بر میزان امنیت اجتماعی نقاط مرزی ( مطالعه موردی: شهرستان مرزی بازرگان استان آذربایجان غربی) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی نقش اعتماد مردم به نهادهای نظم و قانون و تاثیر آنها بر میزان امنیت اجتماعی نقاط مرزی ( مطالعه موردی: شهرستان مرزی بازرگان استان آذربایجان غربی) با word :

چکیده

امنیت اجتماعی در پی تأمین امنیت برای گروههای اجتماعی است که نقش هویتسازی را برای اعضای خویش ایفا میکنند.

احساس امنیت در جوامع، پیش زمینه لازم برای توسعه اجتماعی یک جامعه است. لازمه حضور مردم در فضاهای عمومی شهر و روستا، وجود امنیت اجتماعی برای آنان است. از مهمترین عوامل تهدید کننده این حضور بروز ناامنی و ترس و نگرانی است.

ناامنی یک مانع جدی بر سر راه رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه جوامع محسوب می شود. این موضوع در شهرهای مرزی از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این پژوهش سعی شده است که امنیت اجتماعی شهرهای مرزی، خاصه شهر مرزی بازرگان در استان آذربایجانغربی مورد بررسی قرار گیرد. متغیرهای مورد بررسی میزان اعتماد به نهادهای قانونی (نیروی انتظامی و دادگاه) میباشند. این پژوهش در بخش نظری، کتابخانهای و در بخش عملی، میدانی بوده و ابزار اصلی در جمع آوری اطلاعات آن پرسشنامه است. جامعه آماری مورد بررسی اهالی شهرستان بازرگان و روستاهای پیرامون آن بوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده، 50 نفر انتخاب و پرسش نامه در میان آنها توزیع گردید. به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار spss استفاده شد. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از ارتباط معنی دار و مثبت بین اعتماد مردم منطقه به نهادهای قانونی مرتبط با امنیت بخصوص امنیت اجتماعی و میزان امنیت اجتماعی در شهرهای مرزی از جمله شهر مرزی بازرگان است. همچنین مشخص گردید که بین سطح سواد و اعتماد به نهادهای قانونی مرتبط با امنیت اجتماعی رابطه ای مثبت و معنی دار وجود دارد. نتایج پژوهش مشخص کرد که میزان اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مرزی بازرگان از روستاهای اطراف آن بالاتر است. همچنین نتایج پژوهش مشخص نمود که تعداد رجوع افراد به نهادهای قانونی به نسبت جمعیت در شهر بسیار بیشتر از روستاها بود. با توجه به نتایج حاصله مشخص گردید که میزان رضایت از نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد قانونی برای تامین امنیت اجتماعی در سطح قابل قبولی قراردارد.

واژگان کلیدی: بازارچه مرزی، امنیت شغلی، بازرگان، غرفه داران

مقدمه

به موازات گسترش اجتماعات و پیچیده تر شدن روابط و تعاملات اجتماعی ، موجود بشری وارد روابط گوناگونی شد که عرصه-

های زندگی را تحت عناوین اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و;از هم متمایز کردند و امنیت او را تحت الشعاع قرار

957

ھما ش م ی ی زی و ا ؛ چا ش و ر یا
30 و 31 فروردین – 1391 دانشگاه سیستان و بلوچستان
National Congress on Border Cities and Security; Challenges and Strategies – CBCS 2012

دادند. در ادبیات مربوط به امنیت، تا قبل از سال 1980 و به خصوص قبل از چاپ کتاب »مردم، دولت ها و هراس« نوشته ی باری بوزان، امنیت مساوی با قدرت و به طور اخص قدرت نطامی بود. تحول اساسی در مفهوم امنیت در سال 1983 و با انتشار کتاب اخیر صورت پذیرفت. تلقی از مفهوم امنیت که در گذشته فقط عینی گرایی بود با دخالت دادن مفاهیم و ساختارهای ذهنی در برداشت از امنیت و گسترش حوزه امنیت از دولت ها به سایر واحدها مثل اجتماع، دچار تغییر شد .(Mcsweeney,1999,68) بنابراین امنیت از اساسیترین نیازهای بشر است. امنیت قدمتی به اندازه عمر بشر دارد و دولت ها برای تامین این نیاز اساسی ، همواره امنیت ملی را اولویت اول سیاست های داخلی و خارجی خود قرار داده و برای کسب، حفظ و گسترش آن تلاش می نمایند (آتشین،. (1380 بحث امنیت ملی و داشتن نگرانی از تهدیدات امنیت دولت های همسایه را وادار به تهیه ی ساز و کارهای دفاعی میکند. بیتردید هیچ عنصری برای پیشرفت، توسعه و تکامل یک جانبه و همچنین شکوفایی استعدادها مهمتر از عنصر امنیت و تامین آرامش در جامعه نبوده و توسعه اجتماعی، خلاقیت و فعالیت ارزشمند، بدون امنیت امکان پذیر نخواهد بود (فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان،.(1387 بدینسان، پیش زمینه یک اجتماع سالم، احساس امنیت است که بستر ساز توسعه جوامع انسانی است و سعادت یک اجتماع نیز در گرو حفظ و بقای امنیت و احساس ناشی از آن است. جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از مهمترین دغدغههای خود را تهدید امنیت از ناحیهی مرزهای کشور میداند. طبیعتا دولت ایران و نهادهای مجری قانون به دنبال راهکارهایی برای حفظ این امنیت هستند، که در این مسیر پر پیچ و خم صاحبنظران و اندیشمندان این حوزه نیز می توانند با ارائه راهکارها و نشان دادن مسیر صحیح به دولت و مجریان قانون و در مقامی بالاتر به تامین امنیت مرزهای کشور پهناور ایران کمک کنند. از اینرو در این پژوهش که قدمی است بسیار کوچک، سعی شده است کنکاشی در رابطه با بررسی عوامل اجتماعی موثر و عملکرد نهادهای نظم و قانون در شهر مرزی بازرگان پرداخته شود.
بیان مساله:

امروزه حراست و حفاظت از سرزمین در سراسر کره زمین برای تمام کشورها یک ارزش به حساب می آید. جهت داشتن ضمانتی برای این امر داشتن مدیریت مرزها و داشتن مرزهایی با امنیت کامل نیاز می باشد. امنیت بنیادیترین نیاز یک جامعه و مهمترین عامل برای دوام زندگی اجتماعی به شمار می رود.

ماندل امنیت را اینگونه تعریف می کند: امنیت ملی شامل تعقیب روانی و مادی ایمنی است و به طور اصولی جزء مسولیت حکومتهای ملی است، تا از تهدیدات مستقیم ناشی از خارج، نسبت به بقای رژیم ها، نظام شهروندی و شیوه زندگی شهروندان خود ممانعت به عمل آورند. این تعریف به این دلیل که امنیت را تنها حفاظت از دولت نمی داند و به جای اکتساب ایمنی بر تعقیب آن تاکید می کند و نیز اینکه تهدید در قلب آن نهفته است قابل توجه است و البته از جمله تعاریفی است که روی حکومت ها به عنوان بازیگران اصلی در تعقیب امنیت ملی تاکید دارد.

مفهوم احساس امنیت یکی از شاخصههای کیفیت زندگی در شهرهاست و آسیبهای اجتماعی از مهمترین پیامدهای مختلف امنیت به شمار میآیند(عظیمی،(1384 یکی از مهمترین عوامل تهدیدکننده حضور مردم در فضاهای عمومی، ترس یا احساس نا امنی است. نا امنی مکانها و فضاهای عمومی نشاط و سلامتی را در زندگی روزمره مختل میکند و با ایجاد مانع بر سر راه رشد فرهنگی و مشارکت عمومی، هزینههای زیادی را بر جامعه تحمیل می نماید (افتخاری، .(1381 نا امنی میتواند عوارض و ضایعات روان شناختی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی بر جای گذارد. از نظر گرابوسکی نا امنی ممکن است اثرات دراز مدتی بر کیفیت زندگی و بهرهوری و اجتماعی داشته باشد (حسینی، .(1386 فقدان یا اختلال در امنیت، پیامد و بازتابهای نگرانکننده و خطرناکی برای افراد و دولتها به دنبال دارد. در همین رابطه دولتها و نظامهای سیاسی سالانه بودجههای هنگفتی را هزینه میکنند.(ترابی و گودرزی،(1384

958

ھما ش م ی ی زی و ا ؛ چا ش و ر یا
30 و 31 فروردین – 1391 دانشگاه سیستان و بلوچستان
National Congress on Border Cities and Security; Challenges and Strategies – CBCS 2012

امنیت اجتماعی، با دو مفهوم نظارت اجتماعی و اجتماعی شدن پیوند نزدیکی دارد و شناخت درست مفهوم امنیت اجتماعی و برنامه ریزی موثر برای ارتقای آن مستلزم شناخت درست ابعاد نظارت اجتماعی و اجتماعی شدن است. هدف اصلی امنیت اجتماعی برقراری نظم در جامعه و جلو گیری از وقوع انحرافات اجتماعی است.

زمانی که هویت یک گروه اجتماعی به مخاطره میافتد، مساله امنیت اجتماعی نیز مطرح میشود. در واقع هر آنچه هویت اجتماعی گروهها را به مخاطره اندازد به عنوان تهدید امنیت اجتماعی قلمداد میشود. از آنجایی که امنیت اجتماعی معطوف به گروههای فروملی، در سطح ملی یا فراملی است، تهدیدات امنیت اجتماعی نیز به همین نسبت میتواند در سطح داخلی، ملی یا فراملی مطرح باشند. نیاز به امنیت پس از نیازهای جسمانی، اساسی ترین نیاز بشر است و فقط با داشتن امنیت است که رشد و تعالی فردی و جمعی محقق می گردد. بر این اساسی تلاش مستمر برای تامین امنیت و یا گسترش دامنه آن یکی از مهمترین اولویت های کشورها در عرصه روابط بین الملل است و تامین امنیت ملی در بالاترین حد یکی از نگرانی های عمده دولت ها است(بوزان، .(1378 بی تردید در ایجاد امنیت و احساس امنیت ، عوامل گوناگونی دخالت دارند که فقدان آنها برقراری احساس امنیت را کند کرده یا مانع از تحقق آن شده است. ضرورت مطالعه و تحقیق در خصوص مسئله مطرح شده نیز از آنجا ناشی می شود که تهدیدات داخلی بالفعل و بالقوه در کشورهای کمتر توسعه یافته اغلب امنیت اجتماعی این جوامع را به خطر می اندازد.(خوشفر،1387،(293-257

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:56 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود مقاله مدیریت مالی با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مدیریت مالی با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مدیریت مالی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مدیریت مالی با word :

مدیریت مالی

نظارت براجرای صحیح تصویب نامه ها ، مقررات وروشهای مالی موردعمل در صنایع پتروشیمی وهماهنگ نمودن کلیه فعالیت های مالی و حسابداری شرکت با توجه به مقررات جاری و تصویب نامه های فوق
نظارت برانجام کلیه فعالیتهای برنامه ریزی مالی بودجه شرکت شامل بررسی های وام و سرمایه‌گذاری و کنترل منابع ومصارف مالی ، برنامه ریزی و تجزیه تحلیلهای آماری ، تهیه آماروگزارشهای تلفیقی مالی ، بررسی قیمت ها ، تنظیم بودجه ، کنترل هزینه های سرمایه ای و جاری

نظارت برانجام کلیه فعالیتهای برنامه ریزی مالی بودجه شرکت شامل بررسی های وام و سرمایه‌گذاری و کنترل منابع ومصارف مالی ، برنامه ریزی و تجزیه تحلیلهای آماری ، تهیه آماروگزارشهای تلفیقی مالی ، بررسی قیمت ها ، تنظیم بودجه ، کنترل هزینه های سرمایه ای و جاری –نظارت بر فعالیت های حسابداری شرکت و ارایه روشها و خط مشی ها و برنامه های مربوط به فعالیتهای حسابداری مالی ،حسابداری اعتبارات اسنادی وتخصیص ارز

حسابداری طرحها و امور ذیحسابی – نظارت برتدوین ، کنترل و هماهنگی مقررات مالی – نظارت بر بررسی مسایل مالیاتی شرکتهای تابعه
نظارت بر امور طراحی ، اجرا و کاربرد روشهای سیستمهای یکنواخت مالی و صنعتی در سطح صنعت
امورتدوین و کنترل مقررات مالی

نظارت بر برسی وتفسیرآیین نامه ها ، دستورالعملها ومقررات مالی تهیه شده توسط امورتدوین ومقررات صنعت نفت و کنترل های لازم برای اجرا و هماهنگی آنها
نظارت بر تهیه سیستم ها و روشهای مالی صنعتی یکنواخت درسطح صنعت و تغییرات لازم درآنها و نظارت بر پیاده سازی سیستم ها و روشها
نظارت وبررسی درحل و فصل مسایل و مشکلات مالیاتی شرکتهای تابعه
نظارت بر فعالیتهای واحدخدمات ماشینی و نیز بررسی و اجرای روشها و تکنیک ها، و تایید برنامه های طراحی شده توسط واحد خدمات ماشینی
امور برنامه ریزی مالی و بودجه

نظارت بر تامین اعتبارات ووجوه لازم برای سرمایه گزاری در طرحهای پتروشیمی وبازپرداخت وامها و سررسیدها
نظارت بر ایجاد سیستم متمرکز کنترل منابع و مصارف مالی صنعت پتروشیمی وارایه نحوه استفاده منابع پولی و ارزی شرکت به هیات مدیره
نظارت و کنترل برای جلوگیری از راکد ماندن منابع ریالی و ارزی

نظارت بربرنامه ریزی وبررسی فعالیت های مالی صنعت پتروشیمی و شرکتهای تابعه و تهیه گزارشات به هیات مدیره
نظارت بر تجزیه و تحلیل وتفسیر گزارشهای مالی شرکتهای تابعه و تهیه گزارشهای تلفیقی و آمارواطلاعات برای هیات مدیره
نظارت برتهیه و تنظیم بودجه و کنترل هزینه های جاری وسرمایه ای شرکت و ارایه به هیات مدیره ومجمع عمومی
ارایه بودجه های مصوب به سازمان برنامه و بودجه

امور حسابداری
نظارت و کنترل اجرای صحیح کلیه روشها و آیین نامه ها و مقررات شرکت ملی پتروشیمی ونفت و کلیه قوانین متداول محاسبات عمومی ایران در امورحسابداری
نظارت بر سندرسی کلیه اسنادمالی صادره ازواحدهای مختلف حسابداری شرکت طبق روشهاوبخشنامه های پتروشیمی و نفت ، قانون محاسبات عمومی ،قانون تجارت وقوانین مالیاتی

نظارت بر انجام فعالیتهای حسابداری مالی وکنترلهای لازم درمورد نگاهداری دفاتر حسابداری مالی پتروشیمی
نظارت بر تهیه تنظیم گزارشهای مالی پتروشیمی و ارایه به هیات مدیره
نظارت وکنترل بر اسناد و اوراق بهادار ووجوه نقدی ریالی و ارزی وحساب بانکی شرکت وکنترل وجوه برای مصارف شرکت و جابجایی بموقع حسابها
نظارت بر انجام کلیه عملیات حسابداری حقوق ودستمزد و مالیاتها

نظارت و کنترل فعالیتهای حسابدای اعتبارات اسنادی وتخصیص ارز ، تهیه گزارشهای مربوط به وضعیت ارزی ، میزان ارز تخصیص داده شده و ثبت سفارشات قبول شده توسط بانک مرکزی وارزیابی های ارزهای تخصیص داده شده
نظارت بر فعالیتهای ذیحسابی در مورد وصول و مصرف اعتبارات عمرانی از منابع سازمان برنامه و بودجه و یا بودجه شرکت نفت
نظارت برفعالیتهای حسابداری طرحهای عمرانی شرکت و کنترل خرج هزینه ها مطابق مقررات محاسبات عمومی ومقررات مالی شرکت

مدیریت مالی
وظایف
انجام کلیه امور مالى دانشگاه بر اساس قوانین و ضوابط مالى
وصول درآمدهاى عمومى و اختصاصى دانشگاه
تنظیم حسابهاى دریافتى و پرداختى دانشگاه
تهیه‏اطلاعات‏مالى در مورد دریافتها و پرداختها
نگهدارى دفاتر اعتبارات

نظارت بر مصرف اعتبارات از طریق رسیدگى قبل و بعد از هزینه
تعبیر و تفسیر خطمشى مالى دانشگاه و اعلام آن به واحدهاى ذى‏ربط جهت اجرا
اعمال نظارت در حفظ و نگهدارى اموال و نحوه استفاده از آنها
تنظیم برنامه کار ادارات تابعه و کنترل کار آنها از طریق اعمال نظارت بر کار ادارات
ایجاد هماهنگى بین فعالیتهاى ادارات تابعه

همکارى‏با هیأت حسابرسان در مواقع ضرورى
واحدهاى تابعه مدیریت مالى
اداره اعتبارات و تعهدات
اداره دریافت و پرداخت
اداره رسیدگى به اسناد
اداره دفتردارى و تنظیم حسابها
اداره اموال

معرفی این رشته
رشته مدیریت مالی در ایران تا قبل از سال 1381به عنوان یکی از گرایشهای مدیریت بازرگانی محسوب می شد ولی به لحاظ اهمیت جریانهای مالی سازمانها و تاثیر این جریانها برروی موفقیت و سود آوری سازمانها و مباحث جدید سرمایه گذاری و غیره از سال 1381 به صورت یکی رشته های کارشناسی ارشد مدیریت درآمد. فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث تئوری مدیریت مالی در حوز های مختلفی همچون سرمایه گذاری و بانکداری و بیمه و مدیریت ریسک و مهندسی مالی(ارایه روشهای نوین مالی )تامین مالی و اعتباری می تواند در پستهای مرتبط سازمانی ازجمله معاونت مالی ( در مفهوم جدید آن ) و معاونت سرمایه گذاری و تامین مالی اعتبارات مالی در بانکها و ارزیابی اقتصادی پروژه ها و شرکتهای سرمایه گذاری و بورس اوراق بهادار و غیره مشغول بکار شوند. این رشته در حال حاضر دارای آینده شغلی بسیار مناسبی می باشد.

رشته حسابداری نیز از جمله رشته‌هایی است که از داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فنی ، علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می‌پذیرد. به نظر می‌رسد فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی این رشته، آمادگی و پختگی بیشتری برای حضور در بازار کار دارند.

همچنین دانش حسابداری در بخش مالیات کاربرد وسیعی دارد. چون محاسبه سود به یاری حسابداری امکان‌پذیر است و تعیین مقدار سود نیز مبنای محاسبه مالیات شرکتها اعم از دولتی و خصوصی می‌باشد.
فارغ‌التحصیلان این رشته پس از اتمام تحصیل می‌توانند در سطوح مختلف و شاخه‌های متفاوت عهده‌دار انجام امور مالی گردند که شرح آن چنین است:
• حسابداری مالی: در کلیه شرکتها و موسسات تجاری و غیرانتفاعی.

• حسابداری صنعتی : در کلیه واحدهای صنعتی و شرکتهای تولیدی.
• حسابداری دولتی : در کلیه سازمانها و ادارات دولتی به عنوان حسابدار یا عامل ذیحساب.
• حسابداری مالیاتی : در ادارات دارایی.
• حسابداری بیمه : در موسسات بیمه .
• حسابداری بانکها : در شعبه‌ها و سرپرستی بانکها .

• حسابداران پس از مدتی اشتغال به کار حسابداری می‌توانند در سمت مدیریت مالی واحدهای تجاری ، ایفای نقش نمایند.
• حسابرسی

منابع
وبسایت تخصصی تحصیلات دانشگاهی در مالزی( مدیریت مالی و حسابداری )
ساختار سازمانی
مدیریت مالی www.um.ac.ir

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 4:56 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 دانلود پاورپوینت هارد دیسک چگونه کار می کند؟ با word دارای 36 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت هارد دیسک چگونه کار می کند؟ با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت هارد دیسک چگونه کار می کند؟ با word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت هارد دیسک چگونه کار می کند؟ با word

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت هارد دیسک چگونه کار می کند؟ با word :

هارد دیسک چگونه کار می کند؟

هارد دیسک چگونه کار می کند؟ تقریبا هر کامپیوتر رومیزی و سرور دارای یک یا چند هارد دیسک میباشد. هر پردازنده مرکزی و سوپرکامپیوتر در حالت عادی به صدها عدد از این هارد دیسک متصل است. امروزه دستگاههای زیادی را می توان یافت که تا چندی پیش از نوار (Tape) استفاده میکردند ولی حال از هارد دیسک استفاده میکنند. این تعداد انبوه از هارد دیسکها یک کار را به خوبی انجام میدهند. آنها اطلاعات دیحیتال را به یک فرم تقریباً همیشگی ذخیره میکنند.

اساس هارد دیسک هارد دیسکها در دهه 1950 اختراع شدند. در ابتدا آنها دیسکهای بزرگی به ضخامت 20 اینچ بودند و فقط مقدار محدودی مگابایت اطلاعات میتوانستند ذخیره کنند. در ابتدا نام آنها “دیسکهای ثابت یا ماندنی” (Fixed Disks) یا وینچسترز (Winchesters) یک

اسم رمز که قبلا برای یک محصول محبوب IBM استفاده می شده.) بود. بعدا برای تشخیص هارد دیسک از فلاپی دیسک نام هارد دیسک بر روی آنها گذاشته شد.هارد دیسکها یک صفحه گرد سخت (بشقاب) دارند که قادر است میدان مغناطیسی را نگه دارد، بر خلاف لایه پلاستیکی انعطاف پذیری که در فلاپیها و کاستها دیده می شود.

در ساده ترین حالت یک هارد دیسک هیچ تفاوتی با یک نوار کاست ندارد. هم هارد دیسک و هم نوار کاست از یک تکنیک برای ذخیره کردن اطلاعات استفاده میکنند . این دو وسیله از مزایای عمده ذخیره سازی مغناطیسی استفاده میکنند. میدان مغناطیسی براحتی پاک و دوباره نوشته می شود. این میدان براحتی می تواند الگوی شار مغناطیسیای که بر روی میدان ذخیره شده را بیاد بیاورد.

نوار کاست در برابر هارد دیسک بیایید باهم نگاهی به بزرگترین تفاوتهای بین نوار کاست و هارد دیسک داشته باشیم: ماده مغناطیسی قابل ظبط در کاست بر روی یک نوار نازک پلاستیکی روکش شده است. در یک هارد دیسک ماده مغناطیسی قابل ضبط روی یک صفحه آلومینیومی یا شیشهای با دقت بالا، لایه بندی شده است، همچنین این صفحه به خوبی صیقل داده شده تا هر گونه ناهمواری از بین برود.

در نوار کاست هِدِ خواندن/نوشتن (Read/Write Head) مستقیما با نوار در تماس است. در یک هارد دیسک هد خواندن/نوشتن در بالای صفحه حرکت میکند و در حقیقت هیچ وقت با صفحه تماس نمییابد.

در یک نوار کاست شما برای اینکه به یک نقطه خاص دسترسی داشته باشید باید از دکمه های جلو بر (Fast-Forward) و معکوس (Reverse) استفاده کنید که این امر در یک نوار طولانی می تواند زمان زیادی صرف کند. در یک هارد دیسک شما بطور تقریبی میتوانید فورا به هر نقطه روی سطح دیسک حرکت کنید

در یک نوار کاست، نوار با سرعت 2 اینچ در ثانیه (تقریبا 5/08 cm در ثانیه) از بالای هد حرکت میکند درحالی که در هارد دیسک یک صفحه آن میتواند با سرعتی بالغ بر 3000 اینچ در ثانیه در زیر هد چرخش کند. در یک هارد دیسک اطلاعات در دامنه های مغناطیسی بی نهایت کوچکی در مقایسه با نوار کاست ضبط میشوند. کوچک بودن این دامنه ها بعلت دقت صفحه (بشقاب) و سرعت هارد دیسک می باشد.

 

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ